Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Jaká byla Poslední středa o nových trendech v PPC

PPC reklama je již tradičně spojena s krátkými textovými inzeráty ve vyhledávání placených formou pay per click, tedy za klik. Jenže tato představa už pomalu přestává platit. Inzeráty už nemusí být jen textové, nemusí být jen ve vyhledavačích a nemusí být placené za klik. A právě novým formám PPC reklamy jsme věnovali naši únorovou Poslední středu. Diskusi nastartovala úvodní prezentace (viz níže) a hlavně představení účastníků. Jakmile totiž hosté zjistili, že nenápadný, vousatý pán na konci stolu je Lukáš Morávek z české pobočky Googlu, začali na něj pálit jednu otázku za druhou, až si jednu chvíli začal připadat jako na tiskové konferenci. Přesto trpělivě a zajímavě odpovídal a patří mu náš velký dík, že pozvání na Poslední středu přijal. Když už jsem u hostů, zmíním i Tomáše Potěšila ze společnosti B2B Group, která provozuje web PayPerClick.cz. Tomáš byl pro debatu velkým přínosem a bylo vidět, že PPC perfektně rozumí. Z takových konkurentů mám vždycky radost, protože kultivují trh k našemu (i vašemu, milí inzerenti) prospěchu. V souhrnu mne ale celá akce spíše zklamala. Byla sice příjemná a zajímavá, ale s vymezeným tematem moc nepohnula. Ukázalo se, že účastníci mají s novými formami PPC reklamy malé zkušenosti a neumějí si zatím ani moc představit jak je využít. Co na to vy, čtenáři – používáte v AdWords videoreklamy, reklamní gadgety, platbu za akci nebo něco dalšího z toho, co zmiňuji v prezentaci? A pokud ano, jste ochotni se o své zkušenosti podělit? Mimochodem, březnová Poslední středa bude o pokročilém budování zpětných odkazů (linkbuilding) a již teď se můžete hlásit. Místa ubývají rychle.

  • Adam Skalák
    04. 03. 2008 / 23:43

    Koukam kam az se ten muj screen shot plusboxu dostal :) Nedavno jsem videl preview vylepsene verze u ktere se po kliknuti na plus otevre plocha v pravem sloupci. Jestli si to pamatuji dobre tak tam byly dodatecne informace a obrazky k inzerovanemu produktu.

  • Marek Prokop
    04. 03. 2008 / 23:56

    [1] Celá prezentace vznikla novou progresivní metodou sestávající z dostatečného počtu iterací pouhých tří kroků:

    1. Do hledání obrázků Googlu zadej vhodné klíčové slovo (např. PPC).
    2. Nejhezčí nalezený obrázek přetáhni do prezentace v Google Docs.
    3. Připiš nad něj vhodný titulek.

    Velmi efektivní, úspěch zaručen :-)

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné