Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Propojení PPC reklamy s ostatními marketingovými kanály

Představujete si PPC reklamu stále jako krátké textové inzeráty, které se objevují ve vyhledávačích? Je pro vás PPC reklamou výkonovou a nevěříte, že může posílit vaši značku? Rádi byste své kampaně rozšířili a netušíte, jaké jsou možnosti PPC systémů?

Petra Brodilová si v Open Monday vzala za úkol vyvrátit tradiční mýty o PPC reklamě a představit využití PPC reklamy pro posílení vaší značky. Zároveň krátce představila, jaké možnosti inzerce vám PPC systémy nabízejí a jak byste těchto možností měli co nejlépe využít. Podívejte se na záznam přednášky na téma Propojení PPC reklamy s ostatními marketingovými kanály. 

Video

[video openmonday-20090126-petrabrodilova]

Prezentace

  • Petr Novák
    28. 01. 2009 / 21:07

    Tentokrát velice pěkné téma a spousty užitečných informací, jen mi nejde video zvětšit na celou obrazovku.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné