Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Možnosti propojení Google AdWords a Google Analytics

Jaké jsou v Google Analytics možnosti sledování návštěvnosti přicházející z AdWords kampaní? Jaký je rozdíl mezi manuálním a automatickým taggováním, jaké výhody a nevýhody má každý z těchto postupů? Co znamená propojení účtů, autotagging, „Apply Cost Data“ a na co si dát pozor při používání těchto funkcí? Proč mi v Analytics před několika měsíci zmizely všechny návštěvy přicházející z AdWords a vyrostl mi počet přímých přístupů? Na všechny tyto otázky odpoví Jan Tichý během své přednášky v rámci cyklu Open Monday.

Video

Prezentace

Na posledním předprázdninovém Open Monday, které se koná 29. června, vám Mirka Škardová ukáže, jak nejrychleji odhalit slabiny PPC kampaní v AdWords a Skliku. Zaregistrujte se včas na stránce Open Monday.

  • Lukáš Zaplatílek
    24. 06. 2009 / 18:08

    Poznámky:

    1. Mám pocit, že se lze dohodnout s AdWordsím supportem a propojit více AdWords účtů s jedním Analytics účtem.

    Jestli to je k něčemu dobré, to nevím – snad jen, pokud by nějaký lenoch, který slučuje více domén pod jeden Analytics účet a původně měl více AdWords účtů a nechtěl by všechny PPCčka převádět pod jeden nebo pro rozsáhlou organizaci, jejíž oddělení financují AdWords odděleně.

    1. Jestli si dobře pamatuju problém (bug) s Direct Trafficem, tak se to týkal kombinace nastavení Autotagging:Ano, Apply Cost Data:Ne a již by to mělo být ve verzi ga.js 4.3.1 opraveno.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné