Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Databáze produktů eshopu: long-tailový trhák pro PPC reklamu

Přemýšlíte o využití Vašich konkrétních produktů pro PPC kampaně? Váháte, zda je to ta správná cesta? Pak tento díl Open Monday je určen právě Vám.

Po krátkém obecném úvodu, se Láďa Klimek zabývá základními otázkami:
  • Proč zvolit právě produktovou kampaň.
  • Jaký je postup vytváření, včetně jeho úskalí.
  • Nutnost následné optimalizace vytvořených kampaní.
  • Doporučení aktualizací výrobků v praxi.

Celý tento díl je podtržen výsledky reálných kampaní. Poskytuje tedy ucelený pohled na tuto problematiku a její řešení.

Video

[video openmonday-20090406-ladaklimek]

Prezentace

Příští Open Monday

20. dubna můžete přijít na přednášku Veroniky Rojkovičové na téma Informační povinnosti e-shopů a certifikace.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné