Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Neseďte v temném koutě internetu! Dělejte inbound marketing podle naší publikace

Hájednička po roce vydává aktualizované vydání příručky inbound marketingu, tentokrát v lákavém filmovém obalu. Proč se začít zajímat o inbound? A proč je na obalu nejslavnější scéna z „Hříšňáku“? Vyzpovídali jsme 3 nejpovolanější z oddělení SEO a online marketingu a zároveň jedny z autorů knížky „S INBOUND MARKETINGEM NEBUDETE SEDĚT V KOUTĚ“.

Čerstvá publikace o inbound marketingu podrobně a od základů vysvětlí, jak s inboundem Tomáš Vyskočil, SEO Directorzačít a co vyžaduje tvorba a vedení dlouhodobé inbound strategie.

„Dělat dnes marketing jen formou reklamy a několika náhodných odkazů či facebookových statusů
totiž nestačí. A ten správný široký a propracovaný pohled na celý online marketing dává právě tato publikace,“
vysvětluje SEO Director Tomáš Vyskočil.

Na 100 stranách vás specialisti a konzultanti z H1.cz dále provedou téměř všemi neplacenými Inbound marketing podle hájedničekkanály a dalšími metodami propagace na internetu – od vlastního webu přes blogy a sociální sítě až po Wikipedii nebo Google Authorship. A pomůžou vám vybrat ty pravé.

Ostatně i video pozvánku na svou přednáškuSEO nářez – historky z podsvětí“, kterou přednese 16. června 2014 na konferenci SEO restart, naladil na kultovní filmovou vlnu.A proč uvnitř najdete odkazy na Hříšný tanec, Životy těch druhých a další filmy? „Inbound je jako vyprávění příběhů a kde jinde se vypráví lépe příběhy než ve filmech,“ prozrazuje Tomáš, který je ve volném čase zaníceným filmovým a seriálovým gurmánem.

Proč klienti chtějí inbound? Staré SEO už nestačí

„Dostal jsem na konferenci dotaz, čím se tedy liší inbound od marketingu. Odpověď je: ničím. Inbound Michal Krutiš, SEO Strategistje starý dobrý marketing, jen online a neplacený. Pro mne je inbound způsob, jak k SEO, PR, obsahu a socialu přistupovat komplexně: od person přes témata kampaní až po publikační plán a rozpočet,“ vypráví SEO Strategist Michal Krutiš a objasňuje, proč stavíme strategie pro naše klienty právě na filosofii inboundu: „Na tomto přístupu je lákavé, že mne nutí začít přemýšlet odshora, od příběhu. Rozhodnutí, zda budu potřebovat psát posty na Facebooku a o čem, zda natočím video, anebo vyrobím microsite, je až to poslední, co je třeba řešit,“ pokračuje Michal.

Na vyspělých internetových trzích je aktivní používání inboundového přístupu nutnost, protože staré SEO, zaměřené jen samo na sebe, již nestačí.  „Vidíme to i my u našich klientů. Osobně třeba linkbuilding nevnímám striktně jako samostatnou disciplínu, ale jako jeden z žádaných důsledků při zvyšování viditelnosti značky klienta na internetu,“ potvrzuje Michal.

Zamilujete se taky?

Jana Moravcová jako vedoucí týmu konzultantů v H1.cz dobře ví, na jaké překážky při přípravě Jana Moravcová, Online Marketing Managerstrategií denně narážíme: „Inbound marketing si mnoho našich klientů představuje jako prázdnou nádobu, která stojí měsíčně hodně peněz, úsilí, ale pozice jim za týden nenažene. Snažíme se jim každý den dokázat, že podobné pověry a hlídání pozic klíčových slov v SERPu jim štěstí nepřinesou.

My přemýšlíme o marketingu komplexně, protože ve chvíli, kdy klienti vypnou drahé PPC kampaně, jediné, co jim pomůže, je síla značky u cílové skupiny. A tu jim vybuduje jen dlouhodobě kvalitně zvládnutá inbound strategie. A my v H1.cz prostě milujeme inbound!“

A co vy? Zamilujte se s námi do propagace neplacenými kanály a zjistěte, jak budovat sílu své značky.

Stáhněte si publikaci v PDF


Publikaci o inbound marketingu
 si můžete zdarma stáhnout v pdf.

 
Chcete být také vidět? Podívejte se, jak navrhujeme inbound strategie a napište nám: info@h1.cz.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné