Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Květnová Poslední středa o display reklamě

Na poslední středě věnované display reklamě prostřednictvím obsahové sítě Google zastupovali tým H1.cz konzulanti PPC reklamy. Mezi hosty byli jak lidé, kteří již mají s touto formou reklamy zkušenosti, ale i ti, kteří mají v plánu display reklamu v obsahové síti teprve vyzkoušet. Přivítali jsme i zástupce českého týmu Google. Přišli Jiří Lenk, Ivana Giardi a Dan Nohel.

Klasická display reklama vs. display reklama v obsahové síti Google

V úvodní prezentaci Petry Větrovské zazněly výhody display reklamy v obsahové síti Googleoproti klasické display reklamě. Petra zdůraznila:

  • Možnost přesného zacílení na velké množství specializovaných we­bů.
  • Snadný zásah českých uživatelů na zahraničních serverech.
  • Flexibilitu tvorby reklamy v rozhraní AdWords.
  • Možnost operativního spouštění a pozastavování zobrazování kampaní.

Výklad o procesu tvorby ceny za reklamu, systému řazení inzerátů na konkrétních webech v síti AdSense a pravidla pro tvorbu bannerů obohatil zejména návštěvníky bez předchozích zkušeností. Petra zmínila i nový nástroj pro snadnou tvorbu bannerů AdBuilder.

Diskuze nejen na oficiální téma

V následné diskusi se s námi návštěvníci podělili o své pozitivní i negativní zkušenosti s display reklamou, co od ní očekávají a jak ji využívají. Ukázalo se, že většina zúčastněných moc nedůvěřuje bannerové reklamě. Zpestřením večera byla zábavná diskuze o virální reklamě na pivo Heineken.

[caption id=„attachmen­t_1646“ align=„alignnone“ width=„480“ caption=„Poslední středa“]Poslední středa[/caption]

Zkušenosti týmu Google

Odborníci z Googlu ochotně zodpověděli desítky dotazů. Došlo nejen na display reklamu, ale i na dotazy týkající se ostatních produktů a služeb Googlu. Zajímavý příklad využití obsahové sítě Google byla reklamní kampaň na internetový prohlížeč Google Chrome. Úspěšnost kampaně, která byla ve znamení netradičního využití komiksu, je k dispozici v případové studiiGooglu.

O čem se bude mluvit příště?

Červnová Poslední středa nabídne aktuální téma: Využití Facebooku pro propagaci. Pokud si chcete o možnostech propagace na Facebooku popovídat, přijďte opět do restaurace Braunův sklep. Neváhejte a zaregistrujte se již nyní.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné