Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Zdokonalte svůj lokální marketing

S příchodem nového rozhraní Google AdWords se otevřela nová funkce pro inzerenty – rozšíření reklam o lokalitu(Lo­cation Extensions). Funkce vám umožní rozšířit AdWords kampaně připojením obchodních informací k reklamám, které se budou zobrazovat na relevantní dotazy ve výsledcích vyhledávání Googlu a v Mapách Google.

Jak rozšíření využít

Rozšířením standardní textové reklamy o další obchodní informace pomůžete uživatelům zjistit více o vaší firmě. Připojte úplnou adresu, telefonní číslo a mapu k vaší standardní textové reklamě. Tím zvýšíte nejen svoji důvěryhodnost, ale ukážete zákazníkovi, který může být dostatečně blízko, jak se dostane do vaší pobočky. To všechno pomáhá propagovat vaši obchodní značku, produkty a služby! Funkce je velmi zajímavá zejména pro franchisingové řetězce a malé podniky. Příklad inzerátu na prémiových pozicích inzerat_premiova_pozice Inzerát po rozkliknutí inzerat_rozsireny

Nezapomeňte: Za proklik platíte pouze v případě, že uživatel klikne na inzerát, nikoliv za rozkliknutí mapy.

Inzerát na neprémiové pozici inzerat_nepremiova_pozice

Jak rozšíření nastavit

Připravili jsme pro vás přehledný návod (PDF, 457 KB), jak si funkci v účtu AdWords aktivovat a přizpůsobit na míru vašim potřebám.

Autorem článku je Lenka Mikuličová. 

  • Jan Menšík
    30. 11. 2009 / 10:52

    K takto osvětovému článku pro začátečníky by se hodilo přidat část o problémech a nebezpečích s Google LBC. Mám na mysli duplicití zápisy, případně jejich claimování konkurencí.

  • BadGuy
    30. 11. 2009 / 23:13

    Díky za zajímavý článek. Určitě toho u několika projektů využiju:-)

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.