Zdokonalte svůj lokální marketing
S příchodem nového rozhraní
Google AdWords se otevřela nová funkce pro inzerenty –
rozšíření reklam o lokalitu(Location Extensions). Funkce
vám umožní rozšířit AdWords kampaně připojením obchodních informací
k reklamám, které se budou zobrazovat na relevantní dotazy ve výsledcích
vyhledávání Googlu a v Mapách Google.
Jak rozšíření využít
Rozšířením standardní textové reklamy o další obchodní informace
pomůžete uživatelům zjistit více o vaší firmě. Připojte
úplnou adresu, telefonní číslo a mapu k vaší standardní
textové reklamě. Tím zvýšíte nejen svoji důvěryhodnost, ale ukážete
zákazníkovi, který může být dostatečně blízko, jak se dostane do vaší
pobočky. To všechno pomáhá propagovat vaši obchodní značku, produkty a
služby! Funkce je velmi zajímavá zejména pro franchisingové řetězce a
malé podniky. Příklad inzerátu na prémiových pozicích
Inzerát po
rozkliknutí 
Nezapomeňte:
Za proklik platíte pouze v případě, že uživatel klikne na inzerát,
nikoliv za rozkliknutí mapy.
Inzerát na neprémiové pozici 
Jak rozšíření nastavit
Připravili jsme pro vás přehledný návod
(PDF, 457 KB), jak si funkci v účtu AdWords aktivovat a přizpůsobit na
míru vašim potřebám.
Autorem článku je Lenka Mikuličová.
K takto osvětovému článku pro začátečníky by se hodilo přidat část o problémech a nebezpečích s Google LBC. Mám na mysli duplicití zápisy, případně jejich claimování konkurencí.
Díky za zajímavý článek. Určitě toho u několika projektů využiju:-)