WebExpo: David Špinar o SEO a PPC
V sobotu 18. října 2008 jsem přednášel na konferenci
WebExpo2008 na téma Marketing ve vyhledávačích: SEO a
PPC reklama. Asi stovce posluchačů jsem během hodiny nastínil poněkud
systémovější pohled na SEO/SEM. Protože v publiku seděli především
tvůrci www stránek, kteří praktická pravidla SEO většinou znají,
záměrně jsem je spíše vynechal a zaměřil se na strategii, správné
vyhodnocování a systémový kontext. Zde je moje prezentace. Pokud jste
chyběli na WebExpo a měli byste k prezentaci nějaké otázky nebo
připomínky, jsou vám k dispozici komentáře.
Jen doplním, že pan Špinar je příliš skromný. Ač jsem na přednášku zavítal bohužel jen jako organizátor, domnívám se, že nacpaná přednášková místnost EIII na PEF ČZU byla obsazena více než 150 lidmi. Sedělo se i na schodech.
Gratuluji Davidovi k jedné z nejlepších přednášek, zejm. k tomu, že dané téma dokázal prezentovat srozumitelně aj zábavně.
Pro mě to byla jednoznačně nejlepší přednáška celé konference. Zaujala mě natolik, že když jsem byla doc. Havlíčkem pověřena, zda bych kolegům z ročníku nepověděla něco málo o SEO, nemohla jsem z této přednášky alespoň trochu nečerpat. Panu Špinarovi patří můj velký obdiv.
V sobotu 18th října 2008 jsem přednášel na na Compere WebExpo2008 theme vyhledávačích Marketing: SEO Reklama a PPC. Asi stovce posluchačů jsem Behem hodiny nastínil poněkud systémovější Pohled NA SEO / SEM. Protože v publiku Sedel především tvůrci www stranek, kteří praktická pravidla SEO většinou znají, I eat a záměrně jsem vynechal zaměřil strategii did see, a správné vyhodnocování systémový Kontext.
Top Listings