Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Sklik dotestoval obsahovou síť

V červenci probíhalo veřejné testování dlouho očekávané obsahové sítě Skliku, do kterého se zapojilo podle Seznamu přes 10 000 účtů. V průběhu testování inzerenti za prokliky z obsahové sítě neplatili. Testování skončilo a před mnoha inzerenty stojí rozhodnutí, jak s novou sítí naložit.Násle­dujících několik bodů by vám mohlo rozhodování ulehčit:

  • Statistiky - Vyhledávací a obsahovou síť sledujte odděleně pomocí přehledů. Údaje před a po bezplatném testování se u mnoha účtů velmi liší. Jestliže jste tedy obsahovou síť pro špatné výsledky ihned po testovací fázi vypnuli, dejte jí ještě šanci.
  • Obsahová síť AdWords – Máte zkušenost, že vaše inzerce je v obsahové síti AdWords úspěšná? I přes značnou odlišnost můžete zkusit Sklik.
  • Povaha výrobku nebo služby – Berte v úvahu weby, na kterých se zatím obsahové inzeráty Skliku zobrazují, a jejich vhodnost pro váš předmět inzerce. Prodáváte parfémy, elektroniku, letenky nebo jiný masový produkt? Obsahovou síť alespoň vyzkoušejte.
  • Optimalizace – Před konečným vypnutím obsahové sítě se můžete pokusit o optimalizaci, bohužel zatím velmi omezeně. Hlavním důvodem je značná provázanost obsahové sítě se sítí vyhledávací. Neúspěšné sestavy se však můžete pokusit zefektivnit manipulací s maximální cenou za proklik pro obsah.
  • Novinky v Skliku - Každá novinka, kterých Sklik v obsahové síti slibuje požehnaně, může ovlivnit vaše kampaně. Příležitost můžete mít například při zapojení nového obsahového webu nebo při rozšíření možnosti správy a optimalizace obsahových kampaní.

Ať již o osudu obsahové sítě ve svém účtu rozhodnete jakkoliv, mějte na paměti, že následky svých kroků byste měli vždy bedlivě sledovat. Vyhodnocujte své obsahové kampaně (nejen) v Skliku pravidelně a reagujte na nepříznivé situace.

Související články jinde:

Autorkou článku je Petra Brodilová.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.