Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Sex s H1.cz na Webexpo...

… se ani pro tentokrát konat nebude. Tedy předpokládáme. Ale znáte to, člověk nikdy neví. Nicméně zkoušíme, jestli toto slovo v nadpisu bude fungovat a navazujeme také na kontroverzní kampaň letošního Webexpa. Konference Webexpo 2011 odstartovala dnem plným workshopů, zítra začne oficiální program. H1.cz tam, jako každý rok, v nemalém počtu bude. Najdete nás třeba v pátek v Job Hall, v sobotu pak na našem stánku proběhne liveshow Adama Zbiejczuka, který předvede Ataxo Social Insider v akci. Naše „hájedničky“ budou roztroušené všude po Webexpu. Když je zaujmete, určitě vás něčím zajímavým obdarují. A co víc – pro účastníky Webexpa jsme připravili soutěž o školení H1.cz. Všechny informace o soutěži a o H1.cz na Webexpu najdete na adrese webexpo.h1.cz. Mezi přednášejícími bude barvy H1.cz hájit Petra Větrovská a David Špinar. Víte, co si David Špinar vybaví, když se řekne Webexpo?

Tak to pozitivní je, že je tam spousta lidí, které zajímá web a marketing na webu. A jsou všichni mladí, takže naděje, že tady bude spousta profesionálů, je velká. To negativní jsou dlouhé fronty a přeplněné učebny, což se snad letos na VŠE zlepší.

Takže my vyrážíme na #webexpo, potkáme se tam s vámi? Navíc kdo z vás pošle nejzajímavější fotografii na e-mail marketing@h1.cz s motivem „Já a H1.cz“, má šanci získat večeři s vybraným konzultantem nebo konzultantkou. Výherce vybere porota během pondělí. Disclaimer: Obsah titulku a forma článku je součásti dlouhodobě probíhající sofistikovaného A/B testování, jehož výsledky zpracované do případové studie mohou výrazně ovlivnit budoucnost internetového marketingu v celé střední Evropě. Výsledky budou po ukončení experimentu prezentovány na nejbližší odborné konefrenci internetového marketingu.

  • Martin Kopta
    22. 09. 2011 / 17:17

    Pavle, pozor, aby si to tady nedočet do konce Dan Dočekal. Hned by tě upozornil, že zeď na Facebooku nesmíš použít pro soutěž. ;-)

  • Eliška Hutníková
    22. 09. 2011 / 17:24

    Uf, Martine, to bylo těsné!:o)))

  • Vang
    02. 04. 2012 / 17:15

    „Obsah titulku a forma článku je součásti dlouhodobě probíhající sofistikovaného A/B testování, jehož výsledky zpracované do případové studie mohou výrazně ovlivnit budoucnost internetového marketingu v celé střední Evropě.Výsledky budou po ukončení experimentu prezentovány na nejbližší odborné konefrenci internetového marketingu.“

    Nemohu najít výsledky

  • Pavel Ungr
    03. 04. 2012 / 07:58

    Jedná se o text agentury King's Cross 9 & 3/4.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.