Sex s H1.cz na Webexpo...
… se ani pro tentokrát konat nebude. Tedy předpokládáme. Ale znáte to,
člověk nikdy neví. Nicméně zkoušíme, jestli toto slovo v nadpisu bude
fungovat a navazujeme také na kontroverzní kampaň letošního
Webexpa. Konference Webexpo 2011 odstartovala dnem plným workshopů, zítra
začne oficiální program. H1.cz tam, jako každý rok,
v nemalém počtu bude. Najdete nás třeba v pátek
v Job Hall, v sobotu pak na našem stánku proběhne liveshow
Adama Zbiejczuka, který předvede Ataxo Social Insider v akci. Naše
„hájedničky“ budou roztroušené všude po Webexpu. Když je zaujmete,
určitě vás něčím zajímavým obdarují. A co víc – pro
účastníky Webexpa jsme připravili soutěž o školení
H1.cz. Všechny informace o soutěži a o H1.cz na Webexpu najdete na
adrese webexpo.h1.cz. Mezi
přednášejícími bude barvy H1.cz hájit Petra Větrovská a
David Špinar. Víte, co si David Špinar
vybaví, když se řekne Webexpo?
Tak to pozitivní je, že je tam spousta lidí, které zajímá web
a marketing na webu. A jsou všichni mladí, takže naděje, že tady bude
spousta profesionálů, je velká. To negativní jsou dlouhé fronty a
přeplněné učebny, což se snad letos na VŠE zlepší.
Takže my vyrážíme na #webexpo, potkáme se tam s vámi? Navíc kdo z vás
pošle nejzajímavější fotografii na e-mail marketing@h1.cz s motivem
„Já a H1.cz“, má šanci získat večeři s vybraným
konzultantem nebo konzultantkou. Výherce vybere porota během pondělí.
Disclaimer: Obsah titulku a forma článku je součásti
dlouhodobě probíhající sofistikovaného A/B testování, jehož výsledky
zpracované do případové studie mohou výrazně ovlivnit budoucnost
internetového marketingu v celé střední Evropě. Výsledky budou po
ukončení experimentu prezentovány na nejbližší odborné konefrenci
internetového marketingu.
Pavle, pozor, aby si to tady nedočet do konce Dan Dočekal. Hned by tě upozornil, že zeď na Facebooku nesmíš použít pro soutěž. ;-)
Uf, Martine, to bylo těsné!:o)))
„Obsah titulku a forma článku je součásti dlouhodobě probíhající sofistikovaného A/B testování, jehož výsledky zpracované do případové studie mohou výrazně ovlivnit budoucnost internetového marketingu v celé střední Evropě.Výsledky budou po ukončení experimentu prezentovány na nejbližší odborné konefrenci internetového marketingu.“
Nemohu najít výsledky
Jedná se o text agentury King's Cross 9 & 3/4.