Velkoobchod-salony se zaměřují primárně na B2B segment (eshop z 90%
nabízí b2b produkty) a prodávají kompletní vybavení pro kadeřnická,
kosmetická a nehtová studia. Kosmetická lehátka, kadeřnické mycí boxy
atd., což znamená, že produkty nejsou nejlevnější.
Před spoluprací s H1.cz vyzkoušela klientka
mnoho agentur, ale nebyla s nimi spokojená z důvodu dlouhodobé
klesající návštěvnosti i revenue, nevnímala tendence kampaně
optimalizovat a hledat další způsoby jak e-shop více rozvíjet.
Klientka naši agenturu poptala už dříve,
ale H1.cz ji z kapacitních důvodů musela odmítnout, nicméně to ji
neodradilo. Řekla, že si na nás počká.
Klientka ví co chce, zajímají ji čísla,
proces, proč se dělají jakékoli kroky, je ochotná v případě nárůstu
tržeb navýšit spend.
Spolupráce začala v dubnu,
kdy jsme po bývalé agentuře převzali do správy placené
kampaně.
Pozastavily se nekonverzí kampaně ve
vyhledávací síti, které pouze čerpaly budget, zjednodušila se struktura
kampaní a začali jsme se soustředit na produktové kampaně.
Na konci roku 2021 spustil
Google nejnovější typ kampaní Performance Max, která
cílí na všechny kanály Google. Reklamy zobrazuje ve Vyhledávací a
Obsahové síti, na Youtube, V Gmailu, v Mapách a na kanálu Discover. Její
algoritmus je chytřejí, než kdy dřív. A jelikož jsme v H1.cz tento typ
kampaní testovali s předstihem, rozhodli jsem se kampaň okamžitě
vyzkoušet a nahradit stávající produktové kampaně, které budou
výhledově zcela zanikat.
U Performance Max to není jen o nastavení
rozpočtu, obchodního cíle a vybrání konverzí, které chceme. Abychom
strojové učení podpořili, vytvořili jsme Performance Max kampani skupinu
signálů publik, pomocí kterého se kampaň učí. Do signálů můžeme
přidat například klíčová slova nebo fráze související s nabízenými
produkty, URL stránky, aplikace, remarketingové seznamy, zájmy a spoustu
dalších údajů.
Také jsme využili možnost velkého
množství podkladů v textové reklamě, kdy kampaň umožňuje přidat až
20 obrázků, 5 nadpisů, 5 dlouhých nadpisů a 5 popisů.
V průběhu dubna jsme Performance Max
kampaň ladili, vymazlili signály publik a výsledek?
Při srovnání duben vs. květen
2022
-
+ 13,47 % návštěv
-
+ 21,20 % transakcí
-
+ 104,05 % revenue