Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Jak jsme pomohli za měsíc navýšit zisk o 104,5 %

Velkoobchod-salony se zaměřují primárně na B2B segment (eshop z 90% nabízí b2b produkty) a prodávají kompletní vybavení pro kadeřnická, kosmetická a nehtová studia. Kosmetická lehátka, kadeřnické mycí boxy atd., což znamená, že produkty nejsou nejlevnější.

Před spoluprací s H1.cz vyzkoušela klientka mnoho agentur, ale nebyla s nimi spokojená z důvodu dlouhodobé klesající návštěvnosti i revenue, nevnímala tendence kampaně optimalizovat a hledat další způsoby jak e-shop více rozvíjet.

Klientka naši agenturu poptala už dříve, ale H1.cz ji z kapacitních důvodů musela odmítnout, nicméně to ji neodradilo. Řekla, že si na nás počká.

Klientka ví co chce, zajímají ji čísla, proces, proč se dělají jakékoli kroky, je ochotná v případě nárůstu tržeb navýšit spend. 

Spolupráce začala v dubnu, kdy jsme po bývalé agentuře převzali do správy placené kampaně.

Pozastavily se nekonverzí kampaně ve vyhledávací síti, které pouze čerpaly budget, zjednodušila se struktura kampaní a začali jsme se soustředit na produktové kampaně.

Na konci roku 2021 spustil Google nejnovější typ kampaní Performance Max, která cílí na všechny kanály Google. Reklamy zobrazuje ve Vyhledávací a Obsahové síti, na Youtube, V Gmailu, v Mapách a na kanálu Discover. Její algoritmus je chytřejí, než kdy dřív. A jelikož jsme v H1.cz tento typ kampaní testovali s předstihem, rozhodli jsem se kampaň okamžitě vyzkoušet a nahradit stávající produktové kampaně, které budou výhledově zcela zanikat.

U Performance Max to není jen o nastavení rozpočtu, obchodního cíle a vybrání konverzí,  které chceme. Abychom strojové učení podpořili, vytvořili jsme Performance Max kampani skupinu signálů publik, pomocí kterého se kampaň učí. Do signálů můžeme přidat například klíčová slova nebo fráze související s nabízenými produkty, URL stránky, aplikace, remarketingové seznamy, zájmy a spoustu dalších údajů.

Také jsme využili možnost velkého množství podkladů v textové reklamě, kdy kampaň umožňuje přidat až 20 obrázků, 5 nadpisů, 5 dlouhých nadpisů a 5 popisů.

V průběhu dubna jsme Performance Max kampaň ladili, vymazlili signály publik a výsledek?

Při srovnání duben vs. květen 2022

  • + 13,47 % návštěv

  • + 21,20 % transakcí

  • + 104,05 % revenue

 

 

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.