Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Nebojte se svého firemního webu

Mnoho z vás to určitě pocítilo na vlastní kůži. Váš šéf došel k závěru, že firma potřebuje nový web a že to máte být zrovna vy, kdo ho zajistí. Vy tomu ale vůbec nerozumíte. Jenom tušíte, že to nebude tak jednoduché, že nestačí někam zavolat a poslat peníze, aby byl za týden hotový web na stole.

Co vše to tedy konkrétně obnáší? Jaké jsou možnosti tvorby firemního webu? Kde vůbec začít a na koho se obrátit? Co musíte připravit vy a co můžete zadat někomu jinému? Budete rozumět všemu, co po vás bude vybraný dodavatel chtít? Nebude to podvodník, který z vás vytahá hromadu peněz jenom proto, že se ve věci neorientujete? Co budete muset zajišťovat nejen během přípravy a tvorby webu, ale i po dokončení při jeho provozu? Pokud řešíte podobné otázky, podívejte se na náš nový Kurz přípravy a řízení firemního webu, který budu od začátku června školit. === Nebojte se přijít Účast na školení nevyžaduje žádné zvláštní vstupní znalosti či vzdělání. Rozhodně nemusíte být technologický guru, právě naopak. Kurz je primárně určen pracovníkům marketingu a public relations, majitelům či ředitelům malých a středních firem a projektovým manažerům odpovědným za firemní web. Školení bude přínosné i návrhářům ve webových studiích a internetových agenturách a dalším subjektům, které se na přípravě webu podílejí jak z pozice zadavatele, tak z pozice realizátora. === Co se na školení naučíte V průběhu školení spolu projdeme všemi fázemi života webu: * Vstupní studie – seznámení se s trhem a specifiky daného oboru, odhad velikosti poptávky na internetu, analýza návratnosti investic, odhad a zajištění zdrojů nutných pro vytvoření a provoz webu. * Analýza – určení hlavních cílů webu, rozpoznání a popis cílové skupiny, znalost konkurence, rozbor stávajícího webu. * Návrh – stanovení dlouhodobé strategie webu, popis jeho obsahu a funkcí, návrh struktury a navigace, vytvoření provozních plánů. * Implementace – možnosti tvorby webu, řízení interního vývoje, výběr externího dodavatele webu, kontrola implementace oproti zadání. * Provoz webu – správa obsahu, technická správa webu, propagace a marketing, sledování důležitých ukazatelů, plnění cílů, úpravy a redesign. V každé části školení vám ukážu konkrétními postupy, metody a možnosti realizace. Dozvíte se, na co je dobré se předem připravit a na co si dát pozor. Budu se snažit nezabíhat do zbytečných technických detailů, ale pokrýt znalosti nutné pro zadavatele tvorby webu a jeho následné provozovatele. === Prvních pět míst za lepší cenu V souvislosti s uvedením tohoto nového školení máte šanci se ho zúčastnit za zvýhodněnou cenu 2450 Kč bez DPH. Stačí do přihlášky uvést, že máte o speciální cenu zájem, a být mezi prvními pěti přihlášenými. Nabídka platí ale pouze do středy 28. května do 12.00 hodin. Těším se na naše společné setkání!

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.