Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Proč se těšíme na Křišťálovou Lupu

Konferenční podzim je pro nás letos extra zajímavý – zvlášť jeho závěr. Nejen, že máme vlastní nominaci v anketě Křišťálová Lupa, ale moc dobře se daří také našim klientům. Osobností podzimu je u nás Josef Šlerka. Ten přednášel na mnoha konferencích, včetně Social Marketers Summitu, kde se věnoval Social Media Monitoringu. Navíc moderoval Czech Internet Forum. Na CIFu přednášel i Marek Bačo společně s Ondřejem Víchem, internet manažerem DIRECT Pojišťovny. Společně řešili, kolik stojí digitální marketing na příkladu našeho klienta, právě pojišťovny Direct. Právě Josef Šlerka je nominován na Křišťálovou Lupu v kategorii Osobnost roku. Držíme mu zítra palce, a pokud nevyhraje, držíme palce našemu klientovi, kterým je další výrazná osobnost – Tomáš Čupr. Pro jeho projekt Slevomat (All Star a Internetové obchodování) zajišťujeme kompletní PPC reklamu. Dalšími nominovanými klienty jsou Heureka.cz (Internetové obchodování), Česká Pozice (Zpravodajství a Projekt roku) nebo Ihned.cz (Zpravodajství). Pro Heureka.cz a Českou Pozici pracujeme na PPC reklamě a pro Ihned.cz jsme se starali o uživatelské testování webu. Komu budeme ještě držet palce? Ze spřátelených médií jsou to Mediář.cz a tyinternety.cz, kam pravidelně přispíváme, nebo projekt ŽítBrno.cz, ke kterému má blízko kolega Adam Zbiejczuk, psal o něm třeba právě na Mediáři. Našim klientům se dařilo i na WebTop100 Na prvním místě v Auto-moto se umístila Tatra. Pro Tatru jsme vypracovali kompletní projektový návrh webu, tak nás vítězství těší dvojnásob. Porazila tak Škoda Auto, která s námi také spolupracuje.  Server auto.cz k tomu napsal: „Vítězství je o to cennější, že webová prezentace společnosti Tatra, a. s. prošla v posledním roce zcela zásadním upgradem a v pořadí předstihla renomované matadory českého automobilového průmyslu.“ Porotci ocenili především „jasné rozdělení výrobků a využití sociálních sítí.“ Oblast Finance nám také udělala radost. Na prvním místě skončila DIRECT Pojišťovna (díky „přehlednosti a podrobným informacím“), pro kterou děláme SEO. Bronz si odnesla Hypoteční banka.  Hypoteční banka potom získala i bronz v kategorii Marketingový nástroj. Pro ně se staráme o Facebook a monitoring sociálních sítí pomocí Ataxo Social Insider. Bronz si v oblasti Telekomunikace odnesl Vodafone, se kterým spolupracujeme v oblasti zlepšování použitelnosti webu a SEO. Vodafone bodoval dokonce dvakrát v kategorii Marketingový nástroj a Firemní Facebooková stránka („nadprůměrné, správně pochopeny možnosti Facebooku“). Protože jsme v poolu firem, které s Vodafonem budou sociální sítě dále rozvíjet, máme radost, že máme na čem stavět. Kategorii Telekomunikace vyhrála Telefónica O2 za „snahu o zpětnou vazbu.“ Společnosti O2 poskytujeme nejen monitoring sociálních sítí, na jehož základě právě s klienty mohou těsněji komunikovat, ale i PPC kampaně. Souhlasíme s radou Jiřího Suchého, hlavního architekta pro online společnosti O2: „Svěřte svůj projekt motivovaným lidem a věřte jim, že to zvládnou. To je nejlepší způsob, jak sestavit kreativní týmy. Důvěřujte svým partnerům a očekávejte od nich to nejlepší.“ Náš dlouhodobý klient ONIO, se kterým spolupracujeme už tři roky, a jeho e-shop Pneumatiky.cz vyhráli kategorii E-shop za „funkční online chat a důvěryhodnost“. A v tvrdé konkurenci získala Lékarna.cz výborné 5.místo.

Autorkou je Pavlína Louženská.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.