Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Poslední středa: PPC reklama jako základ výkonnostního marketingu 

Vzhledem k šířce tématu přinesla lednová Poslední středa hned několik zajímavých diskusí. Pod pojem výkonová reklama totiž můžeme zahrnout v podstatě všechny akce, které nabádají k uskutečnění měřitelného cíle na webu inzerenta. Nejdiskutovanějším tématem byla jednoznačně analýza chování webových uživatelů a inzertních systémů. V úvodní prezentaci Davida Velechovského samozřejmě nemohl chybět návod, jak na webu definovat konverzní cíle a jak stanovit maximální náklad na jejich dosažení. Známé vzorce pak zažehly živou debatu například o tom, jak nahlížet na bounce rate v případě analýzy návštěvnosti blogu, jak se dívat na čas strávený na stránce a podobně. Čekali jsme, zda se mezi účastníky objeví i zástupci z řad agentur, ale nestalo se tak. Celkově diskuze více než velkým e-shopům patřila webům, které si spíš než dokončení objednávky přejí vybudovat dlouhodobější vztah s návštěvníkem. Dojít tak muselo na otázku optimalizace cílových stránek, budování obsahu, pořádání soutěží i strukturu interních odkazů. Bavili jsme se i o tom, zda se vyplatí nabízet návštěvníkům obchodně nejúčinnější produkt, nebo mu raději vždy ponechat úplnou možnost svobodného výběru. Pro všechny byla hodnotná přítomnost Jirky Chomáta, předsedy komise výkonnostního marketingu při SPIRu a produktového manažera Skliku. Otázky k němu směřované se několikrát stočily i k tomu, jak fungoval a funguje Sklik, a jaké novinky přinese nový Sklik, jehož start s napětím očekáváme příští týden. Pokud vás mrzí, že jste lednové setkání propásli, podívejte se na prezentaci Davida Velechovského a přijďte si vyměnit zkušenosti a názory na další Poslední středu 24. února 2010. Tentokrát bude věnována optimalizaci pro lokální vyhledávání.

Co se v prezentaci dozvíte

  • Jaké náklady a výnosy je třeba zahrnout při tvorbě výkonnostního modelu.
  • Jak vypadá základní rovnice výkonnostního marketingu.
  • Jaké nástroje můžete použít.
  • Jaká specifika jednotlivé nástroje přinášejí.
  • Co může komplikovat vyhodnocování výkonu.
  • Jak pracovat s kampaní se zaměřením na výkon.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.