Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Poslední středa nově, tentokráte o PPC

Když jsme na podzim roku 2005 v H1.cz obnovili tradici Posledních střed, kterou jsme začali ještě za éry Dobrého webu, rozhodli jsme se, že už nebudou tématické a pojmeme je jako bezplatné konzultace s lidmi z H1.cz a samozřejmě i s ostatními účastníky semináře. Po dvou letech se však tento formát vyčerpal a dokazuje to i nestabilní účast a stále dokola se opakující témata, která postupně začala nudit jak nás v H1.cz tak i věrné účastníky Poslední středy. Proto jsme se rozhodli od ledna formát Posledních střed změnit.

Co bude nového

  • Počínaje lednem už bude Poslední středa vždy věnována určitému tématu, které budeme dopředu anoncovat na našem webu a na tomto weblogu.
  • I nadále zůstane Poslední středa zdarma a otevřena všem účastníkům, avšak budeme důsledně trvat na registracích přes náš web, které budeme e-mailem potvrzovat. Tak se může stát, že se pro omezenou kapacitu na seminář nedostanete. Doporučuji tedy registraci vždy co nejdříve.
  • Na vybraná témata budeme selektivně zvát i zajímavé účastníky z řad odborníků na dané téma, ať už těch nezávislých nebo z řad naší konkurence. Tím se zajistí lepší kvalita diskuze a možná i objektivnější pohled na dané téma.
  • Abyste měli větší motivaci na Poslední středu zavítat, připravili jsme pro vás Gůůglí tabulku, kde se můžete podívat, kteří lidé se na Poslední středu přihlásili.
  • Některé Poslední středy vyhradíme pouze pro zvané. Samozřejmě to včas oznámíme.
  • Z Posledních střed se budeme snažit vždy na tento weblog sepsat ty nejzajímavější závěry, které by mohly zaujmout i čtenáře, kteří se na Poslední středu nedostali.

V lednu o PPC

Na lednové Poslední středě se budeme bavit o PPC reklamě. Máte tak možnost diskutovat o tvorbě a správě reklamních kampaní ve vyhledávačích s odborníky nejen z řad H1.cz, ale svou účast přislíbil i Jirka Chomát (Sklik) nebo Petra Větrovská (bývalá vedoucí Dobrého webu, nyní vedoucí Outrideru). Jistě také bude řeč o správě PPC pomocí agentur a možná se i pohádáme nad závěry mého článku Oškubávací finty PPC agentur. Můžete nám tedy přijít dělat arbitry. Pokud vás tedy tématika PPC kampaní zajímá, jste srdečně zváni.

Místo pro setkávání

Poslední dobou jsme měli trochu problémy s místy pro setkávání. Aktuální místo je Pizzerie Veranda, avšak stále hledáme lepší místo. Potřebujeme odstíněný salónek pro cca 15 lidí někde v centru či dobré dojezdové vzdálenosti v Praze. Pokud by vás napadlo nějaké vhodné místo, napište mi nebo napište do komentáře. Budeme moc rádi a předem děkujeme.

  • Juraj
    17. 01. 2008 / 15:36

    Braunův sklep na Karláku má salónik a už sa tam konala nejedna prednáška.

  • Jan Brašna
    28. 01. 2008 / 00:27

    Návrat do Alda zatím nepřipadá v úvahu?

  • David Špinar
    28. 01. 2008 / 10:36

    [2] Jak se říká, nevstoupíš dvakrát do jedné řeky. Nakonec jsme se rozhodli pro ten Braunův sklep. Díky moc Jurajovi a Petrovi Ocáskovi z Benety.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.