Jaká byla Poslední středa o nových trendech v PPC
PPC reklama je již tradičně spojena s krátkými textovými inzeráty ve
vyhledávání placených formou pay per click, tedy za klik. Jenže
tato představa už pomalu přestává platit. Inzeráty už nemusí být jen
textové, nemusí být jen ve vyhledavačích a nemusí být placené za klik.
A právě novým formám PPC reklamy jsme věnovali naši únorovou Poslední
středu. Diskusi nastartovala úvodní prezentace (viz níže) a hlavně
představení účastníků. Jakmile totiž hosté zjistili, že nenápadný,
vousatý pán na konci stolu je Lukáš Morávek z české pobočky Googlu, začali na
něj pálit jednu otázku za druhou, až si jednu chvíli začal připadat jako
na tiskové konferenci. Přesto trpělivě a zajímavě odpovídal a patří mu
náš velký dík, že pozvání na Poslední středu přijal. Když už jsem
u hostů, zmíním i Tomáše Potěšila ze společnosti B2B Group, která provozuje web PayPerClick.cz. Tomáš byl pro debatu
velkým přínosem a bylo vidět, že PPC perfektně rozumí. Z takových
konkurentů mám vždycky radost, protože kultivují trh k našemu
(i vašemu, milí inzerenti) prospěchu. V souhrnu mne ale celá akce spíše
zklamala. Byla sice příjemná a zajímavá, ale s vymezeným tematem moc
nepohnula. Ukázalo se, že účastníci mají s novými formami PPC reklamy
malé zkušenosti a neumějí si zatím ani moc představit jak je využít. Co
na to vy, čtenáři – používáte v AdWords videoreklamy, reklamní
gadgety, platbu za akci nebo něco dalšího z toho, co zmiňuji v prezentaci?
A pokud ano, jste ochotni se o své zkušenosti podělit? Mimochodem,
březnová Poslední středa bude
o pokročilém budování zpětných odkazů (linkbuilding) a již teď se
můžete hlásit. Místa ubývají
rychle.
Koukam kam az se ten muj screen shot plusboxu dostal :) Nedavno jsem videl preview vylepsene verze u ktere se po kliknuti na plus otevre plocha v pravem sloupci. Jestli si to pamatuji dobre tak tam byly dodatecne informace a obrazky k inzerovanemu produktu.
[1] Celá prezentace vznikla novou progresivní metodou sestávající z dostatečného počtu iterací pouhých tří kroků:
Velmi efektivní, úspěch zaručen :-)