-
22. srpna 2023
Plánujete přejít z B2B trhu na B2C? Není to tak jednoduché, jak se zdá
Rubrika:
Autor: Andrea Krejčí -
29. června 2023
Vtipná i seriózní šablona pro vaši out of office zprávu
Všechny úkoly před dovolenou už máte hotové, teď zbývá to jediné – nastavit si out of office e-mail pro všechny, kdo vám budou během dovolené psát. Abyste s tím neztráceli čas, vymyslel náš content tým šablonu, kterou můžete ještě dnes použít. Stačí si vybrat, jestli chcete být vtipní, nebo seriózní.
-
17. dubna 2023
Krok za krokem: Na co si dát pozor, když nastavujete kampaň na YouTube
-
31. března 2023
Děti tady (ne)chceme aneb 3 rychlé copy lekce
-
1. března 2023
Co se stane, pokud nezakážete automatickou migraci Google Analytics
Myslim, ze nebudu daleko od pravdy, kdyz reknu, ze drtiva vetsina lidi, co klikne na reklamu Google netusi, ze se jedna o reklamu. Alespon tady u nas v CR.
Změnu vítám, nesnáším totiž jakékoliv celkové klikací boxy (i ty co mění při kliku jen barvu). Mám nepříjemný zvyk klikat myší všude možně po stránce (označuji si text pro čtení). A klik omylem je docela častá záležitost. Ale i tak zůstává část webdesignerů, která si myslí, že lidi nejsou schopni se strefit na nadpis :(, alespoň že v Googlu se někdo probudil.
Na svém webu mám ovšem reklamy, které umožňují kliknout pouze na titulek. Bude zajímavé sledovat, zda to nějak ovlivní příjmy z webu.
Osobně si myslím, že vliv této úpravy na výdělky webmasterů bude minimální.
Nyní lze kliknout pouze na titulek, nikoliv i na URL. Dříve (pár měsíců zpět) se opravdu klikalo na celý inzerát.
Osobne si myslím, že sa inzerovanie v obsahovej sieti Google AdWords stane dôveryhodnejšie pre zadávateľov reklám.
Google už asi nemá čo vylepšovať v cielení reklám a tak skúša takéto síce drobné, ale myslím prospešné veci.
[5] Nepletete si to s inzeráty ve vyhledávání? Tam lze opravdu kliknout pouze na titulek, v Skliku potom na titulek i URL.
Pro mě to zatím znamená dost razantní propad prokliků. Snad tahle změna přiláká víc inzerentů a následující vyšší provize vyrovnají pokles počtu prokliků.
Tím, že někdo klikl na reklamu a hned z té stránky odešel nutně nemusí znamenat, že na to klik špatně. Může za to IMHO buď nějaká konkurence nebo někdo, kdo chce zvýšit svoje zisky z AdWords(nebo někomu). Osobně bych to nepokládal za výrazné zlepšení, ale za lepší zlepšení pro inzerenty. Bude tam menší šance na to, že na to někdo klikne omylem.
Cokoli co přinese větší důvěryhodnost obsahových kampaní vítám. Krátkodobý pokles zisků je zatím celkem zanedbatelný a pokud uvedené opatření přinese více inzerentů, tak se zákonitě zvýší cena prokliku a tudíž i moje výdělky :-)