Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Využití Google Analytics při optimalizaci PPC kampaní

Zapnutím měření konverzí v PPC systémech se dozvíme, zda nám kampaně vydělávají, či na nich tratíme, a můžeme pomocí nich kampaně optimalizovat. I přesto, že je možné vybudovat výdělečnou kampaň pouze s použitím těchto údajů, měřicí a analytické systémy na našem webu nám pomohou návštěvníky z PPC poznat a umožní nám tak získat z kampaní daleko více. David Velechovský ve své přednášce hovořil o měření v oblíbeném systému Google Analytics, o rozdílech v metrikách, na které byste si měli dát pozor, a ukázal praktické ukázky mnohostranného využití na několika příkladech.

[openmonday openmonday-20091005-davidvelechovsky openmonday-20091005-davidvelechovsky-091007095336-phpapp01]

Příští Open Monday

Na příští přednášce Open Monday se Petr Havlík bude zabývat laděním konverzních schopností webu – uvidíte ClickTale, mYx a Website Optimizer v akci. Zajistěte si své místo už teď!

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.