Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Specifika PPC kampaní v obsahové síti

Na Open Monday byla tentokrát řeč o reklamních kampaních v obsahové síti. Věnovali jsme se především odlišnostem reklamy v obsahu od reklamy ve vyhledávání, která je v prostředí PPC systémů známější. Konkrétně byla řeč hlavně o inzerci v síti Google AdSense, která z dostupných síti v ČR nabízí nejen nejvíce kvalitních webů, ale hlavně i nejvíce možností, formátů a způsobů cílení.

Témata, kterým se věnovala Petra Větrovská ve své krátké úvodní řeči, najdete v přiložené prezentaci. V následné diskusi padalo nejvíce otázek na řazení obrázkových a textových reklam, cenu bannerové reklamy a možné způsoby využití. Zmínili jsme i novinku v cílení prostřednictvím Google AdWords – remarketing.

  • Tomáš Vojta
    19. 04. 2010 / 23:39

    Bude také doplněné video s prezentací?

  • Michal Krutiš
    22. 04. 2010 / 21:02

    Tentokrát nikoliv. Náhradní prostory neumožňovali kvalitní nahrávání videa.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.