Open Monday: Specifika PPC kampaní v obsahové síti
Na Open Monday byla tentokrát řeč o reklamních kampaních
v obsahové síti. Věnovali jsme se především odlišnostem reklamy
v obsahu od reklamy ve vyhledávání, která je v prostředí PPC
systémů známější. Konkrétně byla řeč hlavně o inzerci v síti
Google AdSense, která z dostupných síti v ČR nabízí
nejen nejvíce kvalitních webů, ale hlavně i nejvíce možností, formátů
a způsobů cílení.
Témata, kterým se věnovala Petra Větrovská ve své krátké úvodní
řeči, najdete v přiložené prezentaci. V následné diskusi padalo
nejvíce otázek na řazení obrázkových a textových reklam, cenu
bannerové reklamy a možné způsoby využití. Zmínili jsme
i novinku v cílení prostřednictvím Google AdWords – remarketing.
Bude také doplněné video s prezentací?
Tentokrát nikoliv. Náhradní prostory neumožňovali kvalitní nahrávání videa.