Druhé Open Monday (6. října
2008) se neslo ve znamení optimalizace pro vyhledávače a vyhodnocování
její úspěšnosti. Jan Tichý ve své
přednášce vychází ze základních premis, kolem kterých se točí
moderní pojetí SEO.
Představuje důležité metriky, které má smysl sledovat. Zároveň
ukazuje, proč jsou principiálně chybné některé tradiční ukazatele, jako
je PageRank, prostý počet zpětných odkazů nebo pozice ve vyhledávačích.
Podívejte se na záznam Honzovy přednášky nebo si
prohlédněte prezentaci.
Příští Open Monday se koná 20. října a Martin Kalina na něm
představí "Metody vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní ".
Nezapomeňte se zaregistrovat včas.
Já jsem zhlédl video celé a mám pocit, že je to především pro
klienty. Je to hlavně o tom, abychom my SEOisti (tohle slovo se teda vyvedlo)
je o tom informovali. A já jistě nadále budu ;-)
Určitě tématicky zajímavé video, nicméně panu Tichému bych doporučil
absolvovat nějaký kurz na prezentační dovednosti. Chyby v prezentaci byly
velmi znatelné.
Měříte někdo počet vstupních stránek, např. pomocí Google Analytics.
Pokud ano, jak? Neumím si nějak představit měření ukazatele „Počet
návštěv na vstupní stránku“ – slide číslo 15
Počet vstupních stránek se pomocí Google Analytics měří pomocí
„Content“ > „Top landing pages“. A ten ukazatel „počet návštěv
na vstupní stránku“ se měří tak, že do čitatele dáte počet návštěv
a do jmenovatele počet unikátních landing pages.
Smekám klobouk před Honzou i celou Hájedničkou, že mají chuť
i odvahu dávat záznamy přednášek na web a zpřístupňovat tak vlastní
pohled na zajímavá témata Keyword Marketingu i těm, co se nemohli
zúčastnit. Ať si Honza nic nedělá z kritik. Nelze napoprvé přednášet
jako Marek Prokop. A určitě i Marek se postupně zlepšoval, než to dotáhl
k současné dokonalosti. Jen ten, kdo nic nedělá, nic nezkazí :-) Díky za
výborné podněty k přemýšlení.
Video jsem vydržel první dvě minuty, styl přednášejícího zrovna moc nepřitahuje ;-)
Já jsem zhlédl video celé a mám pocit, že je to především pro klienty. Je to hlavně o tom, abychom my SEOisti (tohle slovo se teda vyvedlo) je o tom informovali. A já jistě nadále budu ;-)
Díky!
Určitě tématicky zajímavé video, nicméně panu Tichému bych doporučil absolvovat nějaký kurz na prezentační dovednosti. Chyby v prezentaci byly velmi znatelné.
Měříte někdo počet vstupních stránek, např. pomocí Google Analytics. Pokud ano, jak? Neumím si nějak představit měření ukazatele „Počet návštěv na vstupní stránku“ – slide číslo 15
Počet vstupních stránek se pomocí Google Analytics měří pomocí „Content“ > „Top landing pages“. A ten ukazatel „počet návštěv na vstupní stránku“ se měří tak, že do čitatele dáte počet návštěv a do jmenovatele počet unikátních landing pages.
Aha, v Nejlepší vstupní stránky se mi zobrazí „4 483 přišlo na stránku přes 399 stránky“, tzn. ukazatel vychází na 11.23 návštěv na stránku. Díky moc.
Smekám klobouk před Honzou i celou Hájedničkou, že mají chuť i odvahu dávat záznamy přednášek na web a zpřístupňovat tak vlastní pohled na zajímavá témata Keyword Marketingu i těm, co se nemohli zúčastnit. Ať si Honza nic nedělá z kritik. Nelze napoprvé přednášet jako Marek Prokop. A určitě i Marek se postupně zlepšoval, než to dotáhl k současné dokonalosti. Jen ten, kdo nic nedělá, nic nezkazí :-) Díky za výborné podněty k přemýšlení.