Open Monday: Placená reklama na Facebooku
Na Facebooku je aktuálně registrováno přes 1,8 miliónu
uživatelů z České republiky. Slovenských účtů je jen o necelou
polovinu méně. Spustíte-li v takovém prostoru reklamní kampaň, není
problém získat půl milionu zobrazení denně. Není proto divu, že
přibývá lidí a firem, které si chtějí inzerci na Facebooku
vyzkoušet.
[openmonday openmonday-20091214-mirkaskardova
openmonday-20091214-mirkaskardova-091216060742-phpapp01]
Díky prezentaci Mirky Škardové si můžete i vy udělat obrázek o tom,
jak reklama na Facebooku funguje a zda by i pro vás mohla být zajímavým
komunikačním kanálem. Dozvíte se, jak je možné na Facebooku filtrovat
cílovou skupinu, jak nastavit konkrétní kampaň i to, jaká výstupní data
z kampaně vám Facebook poskytne.
Díky za sdílení zkušeností – i když jsme se tedy nějaká velká překvapení nedozvědli. Zajímalo by mě, co soudíte o těch statistikách např. co se týče těch měst. Občas se mi to nezdá – např. ve skupině má 35 osob Warsaw – a přitom jazyk polština jen 2. U vás v prezentaci je sedmým městem Chrudim… Jinak bych ještě asi dodal, že vhodný seeding může být pro propagaci některých stránek účinnější a samozřejmě hlavně levnější než reklama. Že to ještě automaticky neznamená konverze, to je jasné, ale totéž platí i při využití reklamy.
Tak nevím, myslím si, že taková to zajímavá data o placené reklamně by měl prezentovat někdo zkušenější, ten co má tuto problematiku opravdu nachozenou. Zajímavostí je i to, že lidé přítomní na této prezentaci, taky asi moc v obraze nebyli. Jistě bych uvítal přístupnější prezentaci.
No u FB kampani je trosku problem s efektivnostou, je to nieco podobne ako pri adwords na strankach, kde vlastne ludia nic nehladaju a kliknu iba nahodou alebo ked ich odkaz zaujme, kdezto pri vyhladavani ludia dane veci hladaju a aj efektivita je preto vyssia..
Netušíte jak odebrat platební kartu z Facebooku? Zrušil jsem kampaň ale stále mi to nedovolí odebrat zdroj financování dokud nevložím nějakou jinou platební kartu.
Připadá mi to dost nebezpečné mít na facebooku uložené údaje k placení kartou. A jinak to bohužel nejde.
To odebrání platební karty by mě také zajímalo. Jinak u FB se mi líbí, že llze prošustrovat 50 USD za den při ceně prokliku 0.01 USD i na mnohem nákladnější KW
Co se týče cílení na jednotlivá města, to v našich kampaních zatím nepoužíváme. Na tuto vlastnost bych se spoléhala snad jen v případě cílení na uživatele v USA nebo v Kanadě. Odhaduji, že například Evropu se Facebook teprve učí a detailnější geografické cílení bude ještě nějakou dobu poměrně nepřesné.
Graf v prezentaci zobrazující návštěvy z jednotlivých měst ČR je, co se týče konkrétních dat, poměrně nepřesný a měl pouze demonstrovat to, že uživatelé jsou po republice rozmístěni poměrně rovnoměrně a Praha rozhodně netvoří většinu.
Ad odebrání platební karty: S největší pravděpodobností nelze kartu z účtu odebrat. Lze jen trvale zrušit celý účet, což může být vzhledem se spojitostí s osobními daty docela nepříjemné.
Dobrý den,
pro náš web www.eobleceni.com bychom měli zájem o reklamu formou portálu facebook. Mohli by jste nám zaslat nějaký ceník? Předem Vám děkuji za zprávu.
Milan Čmelík
773670961
Reklamu na facebooku som skúšal s mojou stránkou ako-zarobit.ic.cz, ale bohužiaľ, takmer vôbec to nepomohlo… Radšej by som sa obrátil na efektívnejšie typy reklám, napr. Adwords.
Dobrý den, jak je od facebooku zaručeno, že mi z karty nestrhnou vyšší částku, než je cena reklamy, případně že karta nebude dále zneužita?