Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Placená reklama na Facebooku

Na Facebooku je aktuálně registrováno přes 1,8 miliónu uživatelů z České republiky. Slovenských účtů je jen o necelou polovinu méně. Spustíte-li v takovém prostoru reklamní kampaň, není problém získat půl milionu zobrazení denně. Není proto divu, že přibývá lidí a firem, které si chtějí inzerci na Facebooku vyzkoušet.

[openmonday openmonday-20091214-mirkaskardova openmonday-20091214-mirkaskardova-091216060742-phpapp01]

Díky prezentaci Mirky Škardové si můžete i vy udělat obrázek o tom, jak reklama na Facebooku funguje a zda by i pro vás mohla být zajímavým komunikačním kanálem. Dozvíte se, jak je možné na Facebooku filtrovat cílovou skupinu, jak nastavit konkrétní kampaň i to, jaká výstupní data z kampaně vám Facebook poskytne.

  • Adam Zbiejczuk
    18. 12. 2009 / 13:01

    Díky za sdílení zkušeností – i když jsme se tedy nějaká velká překvapení nedozvědli. Zajímalo by mě, co soudíte o těch statistikách např. co se týče těch měst. Občas se mi to nezdá – např. ve skupině má 35 osob Warsaw – a přitom jazyk polština jen 2. U vás v prezentaci je sedmým městem Chrudim… Jinak bych ještě asi dodal, že vhodný seeding může být pro propagaci některých stránek účinnější a samozřejmě hlavně levnější než reklama. Že to ještě automaticky neznamená konverze, to je jasné, ale totéž platí i při využití reklamy.

  • Leoswald
    06. 01. 2010 / 15:51

    Tak nevím, myslím si, že taková to zajímavá data o placené reklamně by měl prezentovat někdo zkušenější, ten co má tuto problematiku opravdu nachozenou. Zajímavostí je i to, že lidé přítomní na této prezentaci, taky asi moc v obraze nebyli. Jistě bych uvítal přístupnější prezentaci.

  • Juraj Sasko
    13. 01. 2010 / 14:45

    No u FB kampani je trosku problem s efektivnostou, je to nieco podobne ako pri adwords na strankach, kde vlastne ludia nic nehladaju a kliknu iba nahodou alebo ked ich odkaz zaujme, kdezto pri vyhladavani ludia dane veci hladaju a aj efektivita je preto vyssia..

  • Jakub Hejda
    13. 01. 2010 / 20:44

    Netušíte jak odebrat platební kartu z Facebooku? Zrušil jsem kampaň ale stále mi to nedovolí odebrat zdroj financování dokud nevložím nějakou jinou platební kartu.

    Připadá mi to dost nebezpečné mít na facebooku uložené údaje k placení kartou. A jinak to bohužel nejde.

  • Tomášš Kopa
    14. 01. 2010 / 02:22

    To odebrání platební karty by mě také zajímalo. Jinak u FB se mi líbí, že llze prošustrovat 50 USD za den při ceně prokliku 0.01 USD i na mnohem nákladnější KW

  • Mirka Škardová
    19. 01. 2010 / 14:45

    Co se týče cílení na jednotlivá města, to v našich kampaních zatím nepoužíváme. Na tuto vlastnost bych se spoléhala snad jen v případě cílení na uživatele v USA nebo v Kanadě. Odhaduji, že například Evropu se Facebook teprve učí a detailnější geografické cílení bude ještě nějakou dobu poměrně nepřesné.

    Graf v prezentaci zobrazující návštěvy z jednotlivých měst ČR je, co se týče konkrétních dat, poměrně nepřesný a měl pouze demonstrovat to, že uživatelé jsou po republice rozmístěni poměrně rovnoměrně a Praha rozhodně netvoří většinu.

    Ad odebrání platební karty: S největší pravděpodobností nelze kartu z účtu odebrat. Lze jen trvale zrušit celý účet, což může být vzhledem se spojitostí s osobními daty docela nepříjemné.

  • Milan Čmelík
    03. 03. 2010 / 17:06

    Dobrý den,

    pro náš web www.eobleceni.com bychom měli zájem o reklamu formou portálu facebook. Mohli by jste nám zaslat nějaký ceník? Předem Vám děkuji za zprávu.

    Milan Čmelík

    773670961

  • Martin
    02. 07. 2011 / 16:00

    Reklamu na facebooku som skúšal s mojou stránkou ako-zarobit.ic.cz, ale bohužiaľ, takmer vôbec to nepomohlo… Radšej by som sa obrátil na efektívnejšie typy reklám, napr. Adwords.

  • Lenka
    31. 10. 2011 / 13:19

    Dobrý den, jak je od facebooku zaručeno, že mi z karty nestrhnou vyšší částku, než je cena reklamy, případně že karta nebude dále zneužita?

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.