Jaké jsou v Google Analytics možnosti sledování návštěvnosti
přicházející z AdWords kampaní? Jaký je rozdíl mezi manuálním a
automatickým taggováním, jaké výhody a nevýhody má každý z těchto
postupů? Co znamená propojení účtů, autotagging, „Apply Cost Data“ a
na co si dát pozor při používání těchto funkcí? Proč mi v Analytics
před několika měsíci zmizely všechny návštěvy přicházející
z AdWords a vyrostl mi počet přímých přístupů? Na všechny tyto otázky
odpoví Jan Tichý během své přednášky v rámci cyklu Open Monday.
Na posledním předprázdninovém Open Monday, které se koná 29. června,
vám Mirka Škardová ukáže, jak
nejrychleji odhalit slabiny PPC kampaní v AdWords a Skliku. Zaregistrujte se
včas na stránce Open Monday.
Mám pocit, že se lze dohodnout s AdWordsím supportem a propojit více
AdWords účtů s jedním Analytics účtem.
Jestli to je k něčemu dobré, to nevím – snad jen, pokud by nějaký
lenoch, který slučuje více domén pod jeden Analytics účet a původně měl
více AdWords účtů a nechtěl by všechny PPCčka převádět pod jeden nebo
pro rozsáhlou organizaci, jejíž oddělení financují AdWords odděleně.
Jestli si dobře pamatuju problém (bug) s Direct Trafficem, tak se to
týkal kombinace nastavení Autotagging:Ano, Apply Cost Data:Ne a již by to
mělo být ve verzi ga.js 4.3.1 opraveno.
Poznámky:
Jestli to je k něčemu dobré, to nevím – snad jen, pokud by nějaký lenoch, který slučuje více domén pod jeden Analytics účet a původně měl více AdWords účtů a nechtěl by všechny PPCčka převádět pod jeden nebo pro rozsáhlou organizaci, jejíž oddělení financují AdWords odděleně.