Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Jak správně uspořádat uživatelské testování

Další díl ze série přednášek konzultantů H1.cz Open Monday měl na starosti David Špinar. Věnoval se tématice uživatelského testování webových stránek. Ve svém příspěvku se zaměřil zejména na chyby v rámci koncepce user-testingů, rozdíly mezi testováním a focus groups. Dotkl se také citlivého tématu cílových skupin a segmentace testerů. David je toho názoru, že v klasických uživatelských testováních je přílišný tlak na segmentaci testerů podle cílových skupin zbytečný.

David také vysvětlil jednotlivé metody testingu (card sorting, blind screens, fast screens, uživatelské úkoly), formální a tématickou přípravu scénářů, pravidla pro realizaci fyzického testingu i způsoby vypracování závěrečných zpráv s doporučeními na úpravy webu.

Video

[video openmonday-20090209-davidspinar]

Prezentace

Příští Open Monday

Příště se od Jakuba Veličky dozvíte tajemství úspěšného prodeje přes zbožové vyhledávače.

  • David Špinar
    12. 02. 2009 / 13:56

    Omlouvám se za šílenej hlas. Prostě mi na pondělí odešel. :-)

  • Tomáš Fejfar
    13. 02. 2009 / 00:44

    Je to OT, ale fascinuje mě, jak si necháš celou dobu svítit do očí ten projektor :)

    Jinak zajímavé téma.

  • Adam
    13. 02. 2009 / 11:18

    [2] Sleduje v něm svou prezentaci, aby se nemusel ohlížet za sebe :-)

  • noční bulva
    17. 06. 2009 / 19:28

    Moc díky vůbec za zprostředkování téhle přednášky a i tadyto téma konkrétně. Informace jako tyhle aby někdo hledal v poledne s lucernou.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.