Nový geografický report v AdWords
Minulý týden do reklamního systému Google
AdWords přibyl nový report
zeměpisné účinnosti. Zajímat bude zejména inzerenty, kteří cílí
jednou kampaní na více zemí, a nejčastěji vám asi pomůže v těchto
případech:
- Cílíte z jedné kampaně na Českou
i Slovenskou republiku. Pomocí reportu můžete zjistit účinnost
reklam zvlášť podle zemí a kampaň případně upravit či rozdělit.
- Cílíte na celý svět či více
zemí. Report vám například ukáže, že utrácíte velkou část
rozpočtu na neatraktivní zemi. Tuto zemi pak můžete z kampaně vyloučit a
na ostatní pak připadne více peněz.
- Cílíte na velkou zemi s více
regiony. Některé země jsou v reportu podrobněji členěny až na
úroveň měst. Neefektivní oblasti či města můžete v takovém případě
z kampaně opět vyloučit.
Velkou nevýhodou je zobrazení dat na denní
bázi, a ne souhrnně za určité časové období. Stále je však možné
geografická data čerpat z Google Analytics, což je v současnosti
přehlednější a elegantnější varianta.
t na denní bázi, a ne souhrnně za určité časové období. Stále je však možné geografická data čerpat z Google Analytics, což je v současnosti přehledn https://www.gethandbags.net/…r_Goods.html https://www.gethandbags.net https://www.parkerpen-uk.com/ https://www.parkerpen-uk.com/ https://www.pensofmontblanc.com