Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Nový geografický report v AdWords

Minulý týden do reklamního systému Google AdWords přibyl nový report zeměpisné účinnosti. Zajímat bude zejména inzerenty, kteří cílí jednou kampaní na více zemí, a nejčastěji vám asi pomůže v těchto případech:

  • Cílíte z jedné kampaně na Českou i Slovenskou republiku. Pomocí reportu můžete zjistit účinnost reklam zvlášť podle zemí a kampaň případně upravit či rozdělit.
  • Cílíte na celý svět či více zemí. Report vám například ukáže, že utrácíte velkou část rozpočtu na neatraktivní zemi. Tuto zemi pak můžete z kampaně vyloučit a na ostatní pak připadne více peněz.
  • Cílíte na velkou zemi s více regiony. Některé země jsou v reportu podrobněji členěny až na úroveň měst. Neefektivní oblasti či města můžete v takovém případě z kampaně opět vyloučit.

Velkou nevýhodou je zobrazení dat na denní bázi, a ne souhrnně za určité časové období. Stále je však možné geografická data čerpat z Google Analytics, což je v současnosti přehlednější a elegantnější varianta.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.