Čerstvá publikace o inbound marketingu podrobně a od základů
vysvětlí, jak s inboundem
začít a co
vyžaduje tvorba a vedení dlouhodobé inbound strategie.
Na 100 stranách vás specialisti a konzultanti z H1.cz dále provedou
téměř všemi neplacenými
kanály a dalšími metodami propagace na internetu – od
vlastního webu přes blogy a sociální sítě až po Wikipedii nebo Google
Authorship. A pomůžou vám vybrat
ty pravé.
Ostatně i video pozvánku na svou přednášku „SEO
nářez – historky z podsvětí“,
kterou přednese 16. června 2014 na konferenci SEO restart, naladil na kultovní filmovou vlnu.A proč
uvnitř najdete odkazy na Hříšný tanec, Životy těch druhých a další
filmy? „Inbound je jako vyprávění příběhů a kde jinde se vypráví
lépe příběhy než ve filmech,“ prozrazuje Tomáš, který je ve
volném čase zaníceným filmovým a seriálovým gurmánem.
Proč klienti chtějí inbound? Staré SEO
už nestačí
„Dostal jsem na konferenci dotaz, čím se tedy liší inbound od
marketingu. Odpověď je: ničím. Inbound
je starý
dobrý marketing, jen online a neplacený. Pro mne je inbound způsob, jak
k SEO, PR, obsahu a socialu přistupovat komplexně: od person přes témata
kampaní až po publikační plán a rozpočet,“ vypráví SEO Strategist
Michal Krutiš a objasňuje, proč stavíme strategie pro naše
klienty právě na filosofii inboundu: „Na tomto přístupu je lákavé,
že mne nutí začít přemýšlet odshora, od příběhu.
Rozhodnutí, zda budu potřebovat psát posty na Facebooku a o čem, zda
natočím video, anebo vyrobím microsite, je až to poslední, co je třeba
řešit,“ pokračuje Michal.
Na vyspělých internetových trzích je aktivní používání inboundového
přístupu nutnost, protože staré SEO, zaměřené jen samo na sebe, již
nestačí. „Vidíme to i my u našich klientů. Osobně třeba
linkbuilding nevnímám striktně jako samostatnou disciplínu, ale jako jeden
z žádaných důsledků při zvyšování viditelnosti značky klienta na
internetu,“ potvrzuje Michal.
Zamilujete se taky?
Jana Moravcová jako vedoucí týmu konzultantů v H1.cz
dobře ví, na jaké překážky při přípravě
strategií denně narážíme: „Inbound marketing si mnoho našich
klientů představuje jako prázdnou nádobu, která stojí měsíčně hodně
peněz, úsilí, ale pozice jim za týden nenažene. Snažíme se jim každý
den dokázat, že podobné pověry a hlídání pozic klíčových slov v SERPu
jim štěstí nepřinesou.
My přemýšlíme o marketingu komplexně, protože ve chvíli, kdy
klienti vypnou drahé PPC kampaně, jediné, co jim pomůže, je síla
značky u cílové skupiny. A tu jim vybuduje jen dlouhodobě
kvalitně zvládnutá inbound strategie. A my v H1.cz prostě milujeme
inbound!“
A co vy? Zamilujte se s námi do propagace neplacenými kanály a
zjistěte, jak budovat sílu své značky.
Stáhněte si publikaci v PDF
Publikaci o inbound marketingu si můžete zdarma
stáhnout v pdf.