Google po celém světě pravidelně vybírá špičkové odborníky
věnující se v online marketingu Google produktům – především Google
Adwords a Google Analytics. Letos poprvé vybírala v i Čechách a na
Slovensku a jednou z nových členek týmu se stala naše Věrka
Koukalová. Jak výběrové řízení probíhalo? A proč je to tak
skvělá zpráva?
Co přesně znamená být Google Certified Trainer?
Google Certified Trainers jsou špičkoví odborníci v oboru online
marketingu, které si Google pečlivě vybírá podle jejich schopností a
vlastností. Každý školitel má specifický profil, zaměřuje se na určité
produkty Google a věnuje se školení, přednášení a evangelizaci produktů
Google. Z České republiky tento certifkát získalo pouze sedm lidí
s různým zaměřením a já jsem jedna z nich!
Google Certified Trainers mají různé specializace, jaká je
ta Tvoje?
Základním rozcestníkem je produkt. Mým klíčovým produktem, ve kterém
mám nejhlubší znalosti a několikaleté zkušenosti, je Google Adwords.
Obecně v online marketingu je mojí doménou strategické směřování
klientů a produkty spadající do vertikály Search.

Jak probíhá výběrové řízení? Co bylo pro Google
nejdůležitější?
Výběrové řízení probíhá vždy pro danou zemi (tentokrát pro Česko
i Slovensko v Bratislavě) a trvá dva dny. Během workshopů, prezentací a
písemných úkolů si Google prověřuje schopnost kandidáta přednášet,
vysvětlovat, prezentovat nebo například prodat produkt. Zároveň
účastníci dostávají pravidelný feedback a porota zkoumá, zda si ho berou
k srdci a jsou schopni se poučit a zlepšovat. Celý trénink probíhá
samozřejmě v angličtině a je kladen důraz na plynulý projev i schopnost
okamžitě reagovat. Zásadní je pro Googlu, aby školitel znal hluboko do
detailu svůj produkt. Pro Google je dále velmi důležité, aby budoucí
trenér dokázal srozumitelně vysvětlit produkt a jeho benefity, nadchnout
publikum nebo prodat novou službu klientovi, který o ní ještě neslyšel.
Google Certified Trainer je prostě takovým ambasadorem Google.
Proč Google najímá na takovou pozici externisty?
Všechny špičky na trhu v oboru online marketingu nepracují v Googlu, a
tak Google spolupracuje s externisty, aby zajistil ty nejlepší školitele,
lektory a přednášející po celé světě.
Co znamená pro H1.cz, že je z tebe Google Certified
Trainer?
Rozhodně budu i nadále pokračovat ve školeních pro veřejnost a
klienty. Co je nové je fakt, že budu také školit a přednášet na Google
školeních a konferencích. Je prestižní záležitostí, že má H1.cz svého
certifikovaného školitele a já jsem hrdá na to, že tento certifikát mohu
využít právě v H1.cz.
Zároveň budu mít exkluzivní přístup k novým produktům a uzavřeným
Betám, což mi umožňí se jako první dostat k celosvětovým novinkám,
zprostředkovat je klientům H1.cz a umožnit jim tak být o krok napřed na
trhu.
Věrka školí nejen po celém světě, ale i v H1.cz. Přihlaste se na
její školení PPC pro
pokročilé.