Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Metody vyhodnocování zpětných odkazů

Jaké jsou vhodné a nevhodné cíle budování zpětných odkazů? Jaké odkazy je vhodné získávat a jak zjistit, jestli se nám konkrétní odkaz vyplatí nebo nevyplatí získat? Jak odkazy nejlépe měřit? Na tyto a mnoho dalších otázek vám v následující prezentaci odpoví Jirka Koutný.

Podívejte se na záznam tohoto setkání nebo si projděte přiloženou prezentaci.

Video

[video openmonday-20081201-jirikoutny]

Prezentace

Přijďte na další Open Monday

Další Open Monday se bude konat 15.12. Vladimír Saur vám poradí, jak připravit optimální interní vyhledávání na webu. Nezapomeňte se zaregistrovat včas.
  • Martin Kopta
    04. 12. 2008 / 13:38

    GA nemusí nutně podměřovat. Rozdíl 20 % může být způsobený tím, že uživatel, který na odkaz kliknul (změřil ho reklamní systém), se ve skutečnosti neprokliknul až na cílový web (nezměřily ho GA). Je to běžný jev, který se netýká jen GA.

  • Roman Appeltauer
    04. 12. 2008 / 15:09

    Nehledě na to, že GA měří počet návštěv, nikoli kliky, což může měřit míň i víc, pokud si uživatel uloží web do bookmarků a vrací se přímo.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.