3 dny,
21 workshopů, 17 přednášek, 1100 návštěvníků,
3 afterparty…
Na
největší a nejpříjemnější marketingovou akci za rok (kromě CopyCampu)
se nás z H1.cz vydalo do Brna čtyřicet dva a rozhodně to stálo za to!
Náš Online Marketing Consultant Pavel Pajkrt tvrdí, že Marketing Festival je
jako vysoká škola – do 5:00 v klubu a od 9:00 na přednášce.
Žádnou nechceš zaspat, protože jsou přínosné, o žádnou
party nechceš přijít, protože jsou legendární. A k tomu si všichni
tykají!


My přijeli vzdělávat sebe i druhé.
Naše skvělá copywriterka Lucka Bauerová na
workshopu ukázala, jak psát texty, které nejsou vidět, ale
prodávají! A analytik Kuba Drahokoupil
se opět vyšvihnul se svým workshopem o pokládání základů pro vaše obchodní
rozhodování.

Kdo nás bavil nejvíce?
Na nejlepších spíkrech z celého Marketing Festivalu se
určitě shodneme! Bezpochyby jeden z nich byl Avinash Kaushik.

“Jednoznačná hvězda byl Avinash –
jeho dechberoucí prezentační schopnosti, co baví celý sál. Navíc spojeno
s obsahem, který nás učí posouvat se trochu out of the box od last click
vnímání online světa,” potvrzuje Anička Jindrová,
Account Manager H1.cz.
“Přednáška, která mě potěšila
nejvíce, byl Avinash. Můj analytický guru na vlastní oči ze třetí řady
uprostřed! Wow. Ne, že bych o jeho frameworku již neslyšela, ale on jej
v Brně dokázal zasadit do kontextu českého internetu natolik, že jsem
měla chuť hned běžet do kanceláře a začít tvořit nové kampaně.
Rozhodně je see-think-do-care něco, co společně s našimi klienty budeme
chtít začít aplikovat," přitakala i Petra Plimlová, Performance Advertising Manager H1.cz.

Michal Krutiš pro
vás nachystal workshop, kde si
budete moci vyzkoušet Avinashovu See-Think-Do-Care strategii
naživo.
Dalším spíkrem s největším ohlasem na
sociálních sítích i v sále Janáčkova divadla byl bezesporu Filip
Podstavec, kterému se dostalo standing ovations již v půlce
přednášky.



Ale moc nás bavili i ostatní!
“Sandra Camacho – podle mě nedoceněná
přednáška. Skvěle ukázala a nastínila možnosti atribučních modelů a
vyhodnocování zdrojů. Je to téma, se kterým si zatím nikdo moc neví rady
a ona dala skvělé tipy, jak s tím začít,” říká Jakub
Drahokoupil, Web Analytics
Consultant, H1.cz.
Představily jsme náš projekt #HolkyzMarketingu
za více žen v online. Sešlo se nás
35, jedly jsme burgery v East Village a zjišťovaly, jak neskutečně podobné
situace zažíváme, přestože jedna z nás pracuje v produkci, druhá ve
webdeveloperské firmě a třetí v e-commerce. Poznaly jsme spoustu
inspirativních a úspěšných žen! A už teď chystáme další setkání
#HolkyzMarketingu v Praze. Přidejte se k nám do skupiny!

Večírek
plný marketingu
Párty na Flédě byla úžasná – Doctor
Victor, Tata Bojs, Kate Boy a Mike King! Ranní vstávání bylo těžké, a tak
jsme si v našem koutku #HolkyzHajednicky
vyléčily kocovinu a hurá na přednášku.

Kartáček, USB, Ibuprofen… Všechno, co
potřebujete na konferenci, ale možná jste zapomněli doma. 3. p na #mktfest.



A co jsme si z MF odnesli?

“Zajímavých informací bylo až nad
hlavu. Od prvního dne po návratu používám některé
poznatky, zejména při argumentaci před klientem a při plánování nových
strategií,” říká Pavel Pajkrt,
Online Marketing Consultant H1.cz.
"Já jsem ráda, že se do kurzu dostávají
automatizace, třeba Adwords Scripts, ty by měl používat každý a my se na
ně také zaměřujeme v PA,” doplňuje Věrka Koukalová,
Performance Advertising
Manager H1.cz.



A co se dozvěděl Kuba Drahokoupil:
“Přednáška Pete Meyerse mě zaujala, protože ukázal, že už jen 30 %
výsledků vyhledávání (na jeho vzorku) jsou nějaké pozice a odkazy. Zbytek
je obsah, který Google přebírá a různě zobrazuje. Což zapadá do mojí
idealistické představy, že jde především o kvalitní obsah/brand a
další soft věci než jen pozice, odkazy aj.”
My se rozhodně příští rok chystáme
znovu! A vy?




