Lednová Poslední středa o placených odkazech
Tentokrát jsme se v Braunově sklepě sešli nad tématem nakupování
odkazů a katalogových zápisů. Nákup zpětných odkazů byl prezentován
jako tradiční metoda link buildingu a zároveň i jako nástroj on-line
marketingu. Diskuze se točila převážně kolem katalogu Firmy.cz. Svou
návštěvou nás mile překvapil bývalý marketingový poradce Seznamu, který
přispěl svými cennými zkušenostmi a vhodně doplňoval prezentaci.
Proběhla i celková debata o Seznamu a jeho budoucnosti. Ke konci jsme
vlastními zkušenostmi obohatili i diskusi na téma link buildingu a link
baitingu.
Nakupování placených odkazů
Většina webů se věnuje nakupování zpětných odkazů stále hlavně za
účelem zvýšení ranků a zlepšení pozic ve vyhledávačích. Prezentace a
další diskuze přinesla myšlenku tvůrčího získávání placených odkazů
z menších webů tak, aby kromě SEO efektu odkaz přinášel nejlépe
i obchodní účinnost. K tomu stačí téměř jediné – nedojednávat
odkazy jen z patiček, jejich účinnost je už dlouhodobě ohrožena.
Získávejte přirozené zpětné odkazy přímo z menu menších
informačních webů, nebo z článků na tématicky relevantních blozích.
Využijte komunikační schopnosti a dojednejte si buď odkazy za pevnou cenu za
proklik odpovídající vaším cenám v PPC, nebo zvolte o něco
riskantnější paušální částku. Nezapomínejte nakoupené odkazy dobře
evidovat, měřit (parametry v URL), vyhodnocovat a dále optimalizovat do
podoby pro vás nejvýhodnější.
Placené zápisy v katalozích
Firmy.cz jsou zde dlouho a zatím pořád fungují. Pravděpodobně nikde
nenajdete podobně výkonný katalog. Rozhodně nemůžeme říct, že by
výnosnost měla klesající tendenci. Záleží však i na tom, zda Firem
využíváte efektivně. Nenakupujte zbytečné kategorie, ve kterých budete
zanořeni příliš hluboko, nesázejte na to, že Tip musí být vždy
k ničemu. Všímejte si okolní konkurence a toho, jak inzeruje, využívejte
efektivní doplňkové služby jako Popis +. A co ostatní
katalogyNež začnete platit za ostatní katalogy, informujte se, jak
fungují. Ne všechny mají dobrý přínos. Těch dobrých je opravdu málo.
Uspokojivý obchodní efekt dnes většinou nemívají ani velké katalogy typu
Yahoo directory, nebo Business.com. A pokud efekt přeci jen mají, nečekejte,
že se vám ho nutně povede změřit.
Fotky z Poslední středy
[caption id=„attachment581“ align=„aligncenter“
width=„480“ caption=„Prezentace Lucky Habartové“]
[/caption] [caption
id=„attachment581“ align=„aligncenter“ width=„480“
caption=„Prezentace Lucky Habartové“]
[/caption]
Navštivte náš firemní Flickr.
Pozvánka na únor
Přijďte se zúčastnit Poslední středy v únoru. Budeme mluvit
o nejnovějších trendech v oblasti rozvoje e-shopů a nakupování na
internetu. Václav Štrupl vám v úvodní přednášce představí aktuální
tipy, jak obohatit elektronický obchod a dotkne se i změn v nákupním
chování zákazníků. Rezervujte si
své místo ještě teď.
olem katalogu Firmy.cz. Svou návštěvou nás mile překvapil bývalý marketingový poradce Seznamu, který přispěl svými cennými zkušenostmi a vhodně doplhttps://www.worldofwatch.org/New_Tissot_watches.html https://www.worldofwatch.org/…watches.html https://www.worldofwatch.org/Women_Gold.html https://www.worldofwatch.org/…n_Touch.html https://www.tissotwatchonline.com https://www.tissotwatchonline.com/…watches.html