Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Jaká bude druhá sezóna seriálu Open Monday

Během pár týdnů obnovíme tradici našich pondělních přednášek Open Monday. Po prázdninové pauze navážeme zhruba tam, kde jsme skončili. Chceme pro vás ale Open Monday udělat zajímavější. Zatím se uskutečnilo 19 veřejných setkání, zajímá nás váš názor, co by bylo možné na Open Monday zlepšit. Víme, že je nutné zvýšit kvalitu obrazového i zvukového záznamu, někteří členové týmu potřebují zapracovat na svém řečnickém umění. Především ale oceníme připomínky k podobě prezentací a vaše případné návrhy na konkrétní témata, o kterých byste od našich odborníků rádi slyšeli. O registrace na náš přednáškový seriál je vždy velký zájem, řadu zájemců musíme pravidelně odmítat. Autorovi nejvíc inspirativního komentáře proto garantujeme místo na následujících třech Open Monday.

Autorem článku je Michal Krutiš.

  • David Noviak
    21. 08. 2009 / 12:17

    První…

  • Lucie Kuželíková
    21. 08. 2009 / 12:42

    Zajímalo by mě téma, jak zvýšit page rank, návštěvnost, konverzní poměr atd. u firemních stránek a e-shopů pomocí psaní odborných článků, blogů a vytváření tématických mini site.

  • emil
    21. 08. 2009 / 13:34

    Už se těším na další díly ? Neplánujete náhodou otevřít pobočku h1 i v Brně?

  • Ošklivý sup
    21. 08. 2009 / 23:58

    Emil: no ale to by už bylo jen H2

  • Vojtěch sláma
    22. 08. 2009 / 14:20

    Také se přidávám za téma OM věnované minisitům. Spíše než jejich samotná realizace tak pávrh a plánování jejich struktury, aby se jejich potenciál vyždfmal na max.

  • Vláďa
    24. 08. 2009 / 11:27

    Ahoj, určitě v první řadě zlepšit cirkulaci vzduchu v prezentační místnosti. V létě se tam nedá vydržet :-) Zaměřte se na zlepšení řečníků a dejte přednáškám šťávu, někdy se dá usnout :). Pokud se zaměřujete na přednášky PPC neopomínejte český Sklik.

  • Michal Kardaš
    24. 08. 2009 / 15:52

    Mě by docela zajímaly vaše zkušenosti s virálním marketingem, hlavně z pohledu motivace pro další rozesílání. Fajn myšlenka je asi základ, ale jaké existují další prostředky k maximalizaci snažení, co může podpořit nebo i zhatit virální kampaň…atp. Samozřejmě podpořeno konkrétními případy – a to nejen výsledky, ale i proces jakým to bylo dosaženo:-)

  • Lukáš Úradníček
    25. 08. 2009 / 17:19

    Zúčastnil som sa jednej prezentácie H1 – tagovanie AdWords s Honzom Tichým. Čo sa týka rečníctva, myslím, že je na tom Honza výborne, rovnako obsahovo bola prezentácia skvelá. Určite by to chcelo o niečo silnejší projektor (alebo zatemniť miestnosť). Čo by som zlepšil, je nejaká organizácia pred a po prednáške, tak trochu som sa tam cítil stratene a to aj napriek tomu, že váš tím poznám :). A viac vzduchu, v červnu tam bolo pekelne.

  • Tomáš Vojta
    03. 09. 2009 / 11:29

    Já bych videa s Open Monday dával do speciálního vyskakovacího okna kde by se v levé části zobrazovalo větší video a v pravé prezentaci ze slideshare co se promítá na projektoru. Každý kdo má (jako já) notebook s menší obrazovkou bud vidí video kde není pořádně vidět co je na projektoru nebo sroluje dolu a vidí pouze slideshare, ale nevidí video.

    Pak bych uvítal Open Monday s tématy: 10 nejčastějších chyb při SEO, Copywritingu, Link buildingu, použitelnosti, přístupnosti, PPC atp… se kterými se nejčastěji setkáváte když analyzujete jednotivé weby a jak tyto chyby odstranit.

  • Michal Krutiš
    03. 09. 2009 / 17:06

    Děkujeme všem za komentáře. Jak jsme slíbili, autorovi nejlepšího příspěvku garantujeme místo na následujících třech, věčně plných, Open Monday.

    Nejzajímavější postřeh měl Tomáš Vojta a pokusíme se ho co nejdříve realizovat. Tímto Tomáše zveme k nám.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.