Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Case study: Jak získat nové leady díky displayové kampani?

V pilotní kampani Programmatic Buying pro Restu.cz, největší rezervační systém restaurací v České republice, jsme použili nástroj QU­ISMA Performance Advertising (QPD). Ukázal se jako funkční a velice efektivní pro získání nových leadů.

Díky správnému definování relevantních publik a maximálnímu využití jejich potenciálu jsme za 6 týdnů získali 7 135 kliků, 828 konverzí a dosáhli téměř 12% konverzní poměru

restu case study

Chcete také oslovit své zákazníky na správných místech? Napište Katce Fojtíkové na katerina.fojtikova@h1.cz nebo nám zavolejte: 234 299 8­00.

 

 

  • Peter Hajduček
    13. 03. 2015 / 00:21

    Môžete zverejniť náklady na kampaň? Ďakujem

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.