-
22. srpna 2023
Plánujete přejít z B2B trhu na B2C? Není to tak jednoduché, jak se zdá
Rubrika:
Autor: Andrea Krejčí -
29. června 2023
Vtipná i seriózní šablona pro vaši out of office zprávu
Všechny úkoly před dovolenou už máte hotové, teď zbývá to jediné – nastavit si out of office e-mail pro všechny, kdo vám budou během dovolené psát. Abyste s tím neztráceli čas, vymyslel náš content tým šablonu, kterou můžete ještě dnes použít. Stačí si vybrat, jestli chcete být vtipní, nebo seriózní.
-
17. dubna 2023
Krok za krokem: Na co si dát pozor, když nastavujete kampaň na YouTube
-
31. března 2023
Děti tady (ne)chceme aneb 3 rychlé copy lekce
-
1. března 2023
Co se stane, pokud nezakážete automatickou migraci Google Analytics
Zdravim. Mne z textu na SELand vyplyva, ze medzi ‚témata s častými aktualizacemi‘ spadaju eshopy i inzertne portaly, kde sa denne mozu menit ceny a texty. Aky je vas nazor, skusenost?
Zdravím Michale, zdá se, že to tak bude, bohužel s tím nemáme žádné praktické zkušenosti, oznámeno to bylo včera, takže je to novinka i pro nás.
Každopádně to chceme sledovat a jakmile budeme vědět jak to funguje v českých podmínkách, určitě o tom dáme vědět. Zatím jsme setjně jako vy ve fázi experimentování a sbírání dalších informací.
[1] Michal Zuber: Nie je to myslené tak, že stránky s častými aktualizáciami dostanú prednosť. Malo by sa to týkať skôr tém, u ktorých je dôležitá aktuálnosť. Napr. keď vychádzam z príkladu na blogu Google: Pri hľadaní frázy „Najlepšie kamery“, užívateľa pravdepodobne zaujímajú tie naj kamery v súčasnosti, nezaujíma ho nejaký výber v roku 2010. A na to bude brať výrazne vyšší ohľad aj Google.
to Ján Januška: je to tak ► https://googleblog.blogspot.com/…-search.html
Super. Už dřív mi to vadilo, když jsem hledal nějaké návody na wifi v linuxu a google mi stále nabízel x roků stará témata pro starší verzi a už neexistující balíky. Naštěstí to lze řešit hledáním podle času.
Takže to znamená, že weby u nichž se obsah už z principu tak často nemění, se propadnou ve vyhledávání. To bude zajímavé sledovat jak se aplikují morfní algoritmy na obsah a strukturu u těchto webů. To bude zajímavé s odkazováním.
Zajímavá bude ta rovnováha pravidel, protože většinu co najdu a považuji za kvalitní čtivo je roky staré…
V určitých ohledech to, ale bude přínosné. Třeba jak se zde píše v těch návodech. U opakujících se akcí se mi to zdá zbytečné. Já pokaždé zadám za text rok, který myslím a najde to v pohodě.
JEN DOTAZ AMATÉRA, KTERÝ SI SÁM KUTÍ WEB, KDYŽ DÁM NA HLAVNÍ STRÁNKU HODINY A TY SE MĚNÍ KAŽDOU SEKUNDU, TAK BYCH MĚL MÍT AKTUALIZACI KAŽDOU SEKUNDU? :-)