Google Agency Day odhalil nový Google Partners program
Letošní Google Agency Day přinesl mnoho zajímavého. Především
však představil zásadní změnu v oblasti certifikace agentur. Google
startuje nový partnerský program pro agentury s názvem Google Partners,
který nahrazuje všechny doposud fungující partnerské
programy.
Původní podmínky
účasti v partnerském programu zůstaly stejné, tj. minimálně jeden
certifikovaný specialista a minimální kvartální spravovaný rozpočet
10,000 USD. Nově ale přibyla zásadní podmínka, a to úspěch
v kvalitativních faktorech spravovaných kampaní. Tato podmínka bude mít
v novém programu klíčovou roli.
Podívejte se na video o programu Google Partners
Nekvalifikujete se? Dostanete doporučení!
Google odhaduje, že do nového programu se v České republice zapojí cca
30 agentur. Pokud se agentura podle nových podmínek nekvalifikuje, Google jí
bude prostřednictvím rozhraní
Google Partners nabízet doporučení, jak může certifikaci získat.
Co dalšího přinesl Google Agency Day?
Letošní Google Agency Day nabídl také
pohled dovnitř tří zahraničních agentur a jejich způsobu práce. Google
také připomenul řadu
zajímavých nástrojů.
Autorkou článku je Věrka
Koukalová.