Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Open Monday: Metody vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní

Jaké jsou nejčastější typy PPC kampaní? Které hodnoty jsou pro každou z nich klíčové? A jaké jsou nejčastější chyby při jejich vyhodnocování? Tyto a další otázky byly náplní již třetího Open Monday, tentokrát na téma Metody vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní. Podívejte se na záznam tohoto setkání nebo si projděte přiloženou prezentaci.

Video

[video openmonday-20081020-martinkalina]

Prezentace

Přijďte na další Open Monday

Další Open Monday se bude konat 3.listopadu a Michal Krutiš zde bude hovořit na téma Jak nastartovat úspěšný e-mailový marketing. Nezapomeňte se proto zaregistrovat včas.

  • Petr
    22. 10. 2008 / 19:30

    OT: Napadlo mě dalo by se říct „future pravidlo přístupnosti“ :-) Nemám čas koukat na video když sedím u počítače, ale chci ho vidět. Nezbývá mi než ho stáhnout, překonvertovat do požadovaného formátu, nahrát na mobil (celá operace zabere pár minut) a podívat se na něj v klidu po cestě domu v metru. Kdyby bylo na YouTube stáhnu ho rovnou do mobilu a ušetříte mi spousty práce :-) Proč Videa nedáváte na youtube?

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné