Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Možná přijde i Ježíšek aneb HUBem voní purpura

Odložte sluneční brýle, hoďte na sebe svetr s jelenem a pojďte do HUBu oslavit Vánoce. Je tu červnová Poslední středa. Nad vanilkovými rohlíčky a svařákem budou rokovat Jaroslav Haž a Václav Štrupl. Jarda Haž (Twitter, LinkedIn) je Digital Manager u Jana Bechera. Stojí za vydařenými marketingovými akcemi pro Jameson a pořádal soutěž Becherovky pro nadějné vývojáře freeware her. Marketér by řekl, že Jarda je inovativním fanouškem nových médií a neustále hledá nové cesty digitální propagace. My vám prozradíme, že když nepracuje, tráví čas s rodinou nebo tříská do bubnů v kapele Perfektcitizen. Václav Štrupl (Twitter, LinkedIn) patří mezi zakladatele H1.cz a vánoční sezónu v marketingové agentuře tak zažil již sedmkrát. Vašek má bohaté zkušenosti s klasickými marketingovými kanály na internetu, jako je SEO, PPC nebo direct marketing. V současnosti pracuje jako vedoucí našich accountů. Díky svému důrazu na kvalitu práce a celkovou spokojenost klientů je velmi oblíbeným členem týmu. Stejně jako každý rok začne i letos přibližně za měsíc luxusní londýnský obchodní dům Harrods s předvánočními výprodeji. A vy byste měli držet krok s těmi, kteří prodávají zboží královně (to myslíme vážně). Připrava na vánoční kampaně by měla začít právě v této době. Vašek a Jarda prozradí, proč je nejvyšší čas začít a jak kampaň dobře naplánovat. Dozvíte se také, jaké vánoční kampaně je loni zaujali nejvíc. Kdy je lepší pustit se cestou klasického výkonnostního marketingu a kdy se vyplatí risknout kreativní digitální kampaň? Na co se připravit? S jakým rozpočet do toho jít? Už teď zaděláváme na cukroví a náš ajťák Viktor dostal za úkol sehnat stromeček. Nezapomeňte se registrovat. Napsala: Hana Kmecová, Hana Švábová, Matouš Hutník

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné