Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Mezi Google Certified Trainers patří i Věrka Koukalová

Google po celém světě pravidelně vybírá špičkové odborníky věnující se v online marketingu Google produktům – především Google Adwords a Google Analytics. Letos poprvé vybírala v i Čechách a na Slovensku a jednou z nových členek týmu se stala naše Věrka Koukalová. Jak výběrové řízení probíhalo? A proč je to tak skvělá zpráva? 

Co přesně znamená být Google Certified Trainer?

Google Certified Trainers jsou špičkoví odborníci v oboru online marketingu, které si Google pečlivě vybírá podle jejich schopností a vlastností. Každý školitel má specifický profil, zaměřuje se na určité produkty Google a věnuje se školení, přednášení a evangelizaci produktů Google. Z České republiky tento certifkát získalo pouze sedm lidí s různým zaměřením a já jsem jedna z nich!

Google Certified Trainers mají různé specializace, jaká je ta Tvoje?

Základním rozcestníkem je produkt. Mým klíčovým produktem, ve kterém mám nejhlubší znalosti a několikaleté zkušenosti, je Google Adwords. Obecně v online marketingu je mojí doménou strategické směřování klientů a produkty spadající do vertikály Search.

Google vybral Věrku jako Google Certified Trainera

Jak probíhá výběrové řízení? Co bylo pro Google nejdůležitější?

Výběrové řízení probíhá vždy pro danou zemi (tentokrát pro Česko i Slovensko v Bratislavě) a trvá dva dny. Během workshopů, prezentací a písemných úkolů si Google prověřuje schopnost kandidáta přednášet, vysvětlovat, prezentovat nebo například prodat produkt. Zároveň účastníci dostávají pravidelný feedback a porota zkoumá, zda si ho berou k srdci a jsou schopni se poučit a zlepšovat. Celý trénink probíhá samozřejmě v angličtině a je kladen důraz na plynulý projev i schopnost okamžitě reagovat. Zásadní je pro Googlu, aby školitel znal hluboko do detailu svůj produkt. Pro Google je dále velmi důležité, aby budoucí trenér dokázal srozumitelně vysvětlit produkt a jeho benefity, nadchnout publikum nebo prodat novou službu klientovi, který o ní ještě neslyšel. Google Certified Trainer je prostě takovým ambasadorem Google.

Proč Google najímá na takovou pozici externisty?

Všechny špičky na trhu v oboru online marketingu nepracují v Googlu, a tak Google spolupracuje s externisty, aby zajistil ty nejlepší školitele, lektory a přednášející po celé světě.

Co znamená pro H1.cz, že je z tebe  Google Certified Trainer?

Rozhodně budu i nadále pokračovat ve školeních pro veřejnost a klienty. Co je nové je fakt, že budu také školit a přednášet na Google školeních a konferencích. Je prestižní záležitostí, že má H1.cz svého certifikovaného školitele a já jsem hrdá na to, že tento certifikát mohu využít právě v H1.cz.

Zároveň budu mít exkluzivní přístup k novým produktům a uzavřeným Betám, což mi umožňí se jako první dostat k celosvětovým novinkám, zprostředkovat je klientům H1.cz a umožnit jim tak být o krok napřed na trhu. 

Věrka školí nejen po celém světě, ale i v H1.cz. Přihlaste se na její školení PPC pro pokročilé.

Chcete od Věrky načerpat její know-how? Navštivte její školení PPC pro pokročilé nebo nám napište: info@h1.cz.

 

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné