Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Marketing Festival očima Hájedničky

3 dny, 21 workshopů, 17 přednášek, 1100 návštěvníků, 3 afterparty…

Na největší a nejpříjemnější marketingovou akci za rok (kromě CopyCampu) se nás z H1.cz vydalo do Brna čtyřicet dva a rozhodně to stálo za to! Náš Online Marketing Consultant Pavel Pajkrt tvrdí, že Marketing Festival je jako vysoká škola – do 5:00 v klubu a od 9:00 na přednášce. Žádnou nechceš zaspat, protože jsou přínosné, o žádnou party nechceš přijít, protože jsou legendární. A k tomu si všichni tykají!

uvodni foto

My přijeli vzdělávat sebe i druhé. Naše skvělá copywriterka Lucka Bauerová na workshopu ukázala, jak psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají! A analytik Kuba Drahokoupil se opět vyšvihnul se svým workshopem o pokládání základů pro vaše obchodní rozhodování.

Kdo nás bavil nejvíce?

Na nejlepších spíkrech z celého Marketing Festivalu se určitě shodneme! Bezpochyby jeden z nich byl Avinash Kaushik. 

“Jednoznačná hvězda byl Avinash – jeho dechberoucí prezentační schopnosti, co baví celý sál. Navíc spojeno s obsahem, který nás učí posouvat se trochu out of the box od last click vnímání online světa,” potvrzuje Anička Jindrová, Account Manager H1.cz.

“Přednáška, která mě potěšila nejvíce, byl Avinash. Můj analytický guru na vlastní oči ze třetí řady uprostřed! Wow. Ne, že bych o jeho frameworku již neslyšela, ale on jej v Brně dokázal zasadit do kontextu českého internetu natolik, že jsem měla chuť hned běžet do kanceláře a začít tvořit nové kampaně. Rozhodně je see-think-do-care něco, co společně s našimi klienty budeme chtít začít aplikovat," přitakala i Petra Plimlová, Performance Advertising Manager H1.cz.

Michal Krutiš pro vás nachystal workshop, kde si budete moci vyzkoušet Avinashovu See-Think-Do-Care strategii naživo.

Dalším spíkrem s největším ohlasem na sociálních sítích i v sále Janáčkova divadla byl bezesporu Filip Podstavec, kterému se dostalo standing ovations již v půlce přednášky.

Ale moc nás bavili i ostatní!

“Sandra Camacho – podle mě nedoceněná přednáška. Skvěle ukázala a nastínila možnosti atribučních modelů a vyhodnocování zdrojů. Je to téma, se kterým si zatím nikdo moc neví rady a ona dala skvělé tipy, jak s tím začít,” říká Jakub Drahokoupil, Web Analytics Consultant, H1.cz.

Už znáte #HolkyzMarketin­gu?

Představily jsme náš projekt #HolkyzMarketingu za více žen v online. Sešlo se nás 35, jedly jsme burgery v East Village a zjišťovaly, jak neskutečně podobné situace zažíváme, přestože jedna z nás pracuje v produkci, druhá ve webdeveloperské firmě a třetí v e-commerce. Poznaly jsme spoustu inspirativních a úspěšných žen! A už teď chystáme další setkání #HolkyzMarketingu v Praze. Přidejte se k nám do skupiny!

A představily jsme i báječné #HolkyzHajednic­ky. Seznamte se také na holkyzhajednic­ky.cz. 
 

Večírek plný marketingu

Párty na Flédě byla úžasná – Doctor Victor, Tata Bojs, Kate Boy a Mike King! Ranní vstávání bylo těžké, a tak jsme si v našem koutku #HolkyzHajednicky vyléčily kocovinu a hurá na přednášku.

Kartáček, USB, Ibuprofen… Všechno, co potřebujete na konferenci, ale možná jste zapomněli doma. 3. p na #mktfest.

pokojicek

potreby

 

 

A co jsme si z MF odnesli?

vecirek

“Zajímavých informací bylo až nad hlavu. Od prvního dne po návratu používám některé poznatky, zejména při argumentaci před klientem a při plánování nových strategií,” říká Pavel Pajkrt, Online Marketing Consultant H1.cz.

"Já jsem ráda, že se do kurzu dostávají automatizace, třeba Adwords Scripts, ty by měl používat každý a my se na ně také zaměřujeme v PA,” doplňuje Věrka Koukalová, Performance Advertising Manager H1.cz.

A co se dozvěděl Kuba Drahokoupil: “Přednáška Pete Meyerse mě zaujala, protože ukázal, že už jen 30 % výsledků vyhledávání (na jeho vzorku) jsou nějaké pozice a odkazy. Zbytek je obsah, který Google přebírá a různě zobrazuje. Což zapadá do mojí idealistické představy, že jde především o kvalitní obsah/brand a další soft věci než jen pozice, odkazy aj.”

My se rozhodně příští rok chystáme znovu! A vy? 


 

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné