Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Lednová Poslední středa o placených odkazech

Tentokrát jsme se v Braunově sklepě sešli nad tématem nakupování odkazů a katalogových zápisů. Nákup zpětných odkazů byl prezentován jako tradiční metoda link buildingu a zároveň i jako nástroj on-line marketingu. Diskuze se točila převážně kolem katalogu Firmy.cz. Svou návštěvou nás mile překvapil bývalý marketingový poradce Seznamu, který přispěl svými cennými zkušenostmi a vhodně doplňoval prezentaci. Proběhla i celková debata o Seznamu a jeho budoucnosti. Ke konci jsme vlastními zkušenostmi obohatili i diskusi na téma link buildingu a link baitingu.

Nakupování placených odkazů

Většina webů se věnuje nakupování zpětných odkazů stále hlavně za účelem zvýšení ranků a zlepšení pozic ve vyhledávačích. Prezentace a další diskuze přinesla myšlenku tvůrčího získávání placených odkazů z menších webů tak, aby kromě SEO efektu odkaz přinášel nejlépe i obchodní účinnost. K tomu stačí téměř jediné – nedojednávat odkazy jen z patiček, jejich účinnost je už dlouhodobě ohrožena. Získávejte přirozené zpětné odkazy přímo z menu menších informačních webů, nebo z článků na tématicky relevantních blozích. Využijte komunikační schopnosti a dojednejte si buď odkazy za pevnou cenu za proklik odpovídající vaším cenám v PPC, nebo zvolte o něco riskantnější paušální částku. Nezapomínejte nakoupené odkazy dobře evidovat, měřit (parametry v URL), vyhodnocovat a dále optimalizovat do podoby pro vás nejvýhodnější.

Placené zápisy v katalozích

Firmy.cz jsou zde dlouho a zatím pořád fungují. Pravděpodobně nikde nenajdete podobně výkonný katalog. Rozhodně nemůžeme říct, že by výnosnost měla klesající tendenci. Záleží však i na tom, zda Firem využíváte efektivně. Nenakupujte zbytečné kategorie, ve kterých budete zanořeni příliš hluboko, nesázejte na to, že Tip musí být vždy k ničemu. Všímejte si okolní konkurence a toho, jak inzeruje, využívejte efektivní doplňkové služby jako Popis +. A co ostatní katalogyNež začnete platit za ostatní katalogy, informujte se, jak fungují. Ne všechny mají dobrý přínos. Těch dobrých je opravdu málo. Uspokojivý obchodní efekt dnes většinou nemívají ani velké katalogy typu Yahoo directory, nebo Business.com. A pokud efekt přeci jen mají, nečekejte, že se vám ho nutně povede změřit.

Fotky z Poslední středy

[caption id=„attachmen­t581“ align=„aligncenter“ width=„480“ caption=„Prezentace Lucky Habartové“]Prezentace Lucky Habartové[/caption] [caption id=„attachmen­t581“ align=„aligncenter“ width=„480“ caption=„Prezentace Lucky Habartové“]Prezentace Lucky Habartové[/caption] Navštivte náš firemní Flickr.

Pozvánka na únor

Přijďte se zúčastnit Poslední středy v únoru. Budeme mluvit o nejnovějších trendech v oblasti rozvoje e-shopů a nakupování na internetu. Václav Štrupl vám v úvodní přednášce představí aktuální tipy, jak obohatit elektronický obchod a dotkne se i změn v nákupním chování zákazníků. Rezervujte si své místo ještě teď.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné