Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Jak si nerozbít měření na moderním webu

Zkopíruji kód z Google Analytics a pošlu ho programátorovi webu.
A mám hotovo a už to měří.

Tak takhle jednoduše už to dnes často nefunguje! Moderní weby vyžadují trochu více úsilí, pokud chcete mít věrohodná a relevantní data o chování návštěvníků na vašem webu .

Zbystřete, pokud váš web naplňuje některé z těchto znaků

  1. Web má postupné donačítání stránky (které známe typicky z e-shopů, kde do nekonečna načítají další produkty).
  2. Jednostránkový web – tzn. web, kde je obsah rozdělen nikoliv do samostatných stránek, ale pouze sekcí jedné stránky.
  3. Obsah stránky ze schován pod záložkami (známe z e-shopů či produktových stránek komplikovanějších produktů)
  4. Část obsahu webu se zobrazuje v modálních oknech
  5. Tzv. single-page aplikace – tj. weby, které se zobrazují převážně pomocí javascriptu (typicky pomocí technologií jako jsou (React, Angular JS, AJAX)

Předpokladem zdárné implementace měření na těchto webech je spolupráce markeťáka/webového analytika s prográmátorem webu (web developerem).

přednášce na Poslední středě jsem proto ukázal nejen situace, kdy si ze základním měřícím kódem nevystačíme, ale také nástroje (seznam vizte níže), které vám pomohou odhalit problémové situace a zkontrolovat správnou implementaci.

Videozáznam přednášky přidáme co nevidět – tj. počátkem ledna.

Nástroje

Zjistěte, jaké technologie se na webu používají

Ověřte si funkčnost měřicích kódů

Články

 

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné