Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Firemní weblog poradenské společnosti H1.cz

Zobrazit všechny články
Zpět

Google Agency Day odhalil nový Google Partners program

Letošní Google Agency Day přinesl mnoho zajímavého. Především však představil zásadní změnu v oblasti certifikace agentur. Google startuje nový partnerský program pro agentury s názvem Google Partners, který nahrazuje všechny doposud fungující partnerské programy. 

Původní podmínky účasti v partnerském programu zůstaly stejné, tj. minimálně jeden certifikovaný specialista a minimální kvartální spravovaný rozpočet 10,000 USD. Nově ale přibyla zásadní podmínka, a to úspěch v kvalitativních faktorech spravovaných kampaní. Tato podmínka bude mít v novém programu klíčovou roli.

Podívejte se na video o programu Google Partners

 

Nekvalifikujete se? Dostanete doporučení!

Google odhaduje, že do nového programu se v České republice zapojí cca 30 agentur. Pokud se agentura podle nových podmínek nekvalifikuje, Google jí bude prostřednictvím rozhraní Google Partners nabízet doporučení, jak může certifikaci získat.

Co dalšího přinesl Google Agency Day?

Letošní Google Agency Day nabídl také pohled dovnitř tří zahraničních agentur a jejich způsobu práce. Google také připomenul řadu zajímavých nástrojů

 

Autorkou článku je Věrka Koukalová.

RSS feed komentářů k tomuto článku
RSS feed komentářů ke všem článkům



(nebude zveřejněn)



Položky označené * jsou povinné